• Publicerad av masterharen på 21 juli, 2012 vid 12:54

    Tjena,

    Prövar min lycka här, har letat nu hela sommaren(halva) efter en eller två nya/begagnade kites men utan framgång. Är på jakt efter en 12:a främst och därefter en 9:a, och märkena jag är intresserade av är naish och CB. Är dock öppen för förslag om det finns möjlighet att testa dem i malmö/lomma området.

    Tänkte även höra om det är någon som har erfarenhet av att handla från våra kära grannar i väst(danskarna). Hittat några najs erbjudande på kitesurferen.dk och vill veta lite grann hur smidigt det är och vad priserna ligger på om man ska få över sakerna till sveden.

    lima-ko svarade 10 år, 11 månader sedan 15 Medlemmar · 21 Svar
  • 21 Svar
  • t_h_s

    Medlem
    21 juli, 2012 vid 13:16

    Om du är öppen för annat som du skriver så hör med Anders på Nolimitsports.se. Han bor i Lomma och är ofta i Habo.
    Han säljer Blade och Takoon som båda fått grymt bra kritik i år. Jag köpte just 12a och 9a Blade Trigger och är VÄLDIGT nöjd.

  • spexz

    Medlem
    21 juli, 2012 vid 17:46

    Hej! Har dock inga av ovanstående märken men har en 12 o en 8 som är i bra skick från Core, stabilt tyskt bygge som e gjort för våra förhållanden. GTS är modellen som är en freestyle kite men fungerar för alla.

    Dock bör jag i Luleå.. så kan inte dema åt dig.
    Bra paket pris för båda kitesen med 1 bom o väskor o lagningskit till. Pump ingår också..

    Pma för pris

  • kazta

    Medlem
    22 juli, 2012 vid 15:04

    Hej,

    Jag skall sälja en Slingshot RPM 12m2 (2009) och en Naish HELIX 9m2 (2008).

    Bor i Malmö, skicka ett PM om du är intresserad.

    MVH
    Johan

  • masterharen

    Medlem
    22 juli, 2012 vid 15:07

    Jag är mest intresserad av kites från 2010 eller nya.

  • chrillebn

    Medlem
    22 juli, 2012 vid 17:47

    Jag ska sälja en Naish Bolt 12:a 2011 för 6500:- men det är i varberg så det är ju en bit att åka.

  • yeeah

    Medlem
    22 juli, 2012 vid 21:05

    SS fuel 13 och 9:a kompletta knappt använda pga diverse skador =( tror det är 2010 det är nog näst senaste versionen (fuel uppdateras vartannnat år).

    skicka privat mess om det verkar intressant

    /Jakob

  • joakim_a

    Medlem
    23 juli, 2012 vid 07:32

    Om du inte är ute efter årets modeller finns det billiga och väldigt bra på http://nocomply.se/
    Köpte en envy förra året och är riktigt nöjd med den.

  • surfbasse

    Medlem
    23 juli, 2012 vid 08:44

    ring anders på http://www.nolimitsports.se så kan du testa takoon jag har några begagnade å sälja kanske anders med

    http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=38880&title=takoon-demokites&cat=9

  • skanepaul

    Medlem
    23 juli, 2012 vid 14:41

    Fuelen uppdateras varje år!

  • yeeah

    Medlem
    23 juli, 2012 vid 20:56

    jo det stämmer att det kommer nya årsmodeller varje år men de större förändringarna brukar vara vartannat om man nu kan tala om några större förändringar….eller?

  • eijrisch

    Medlem
    23 juli, 2012 vid 21:20

    Har en vari condor 9 m från 2011 som jag släpper billigt och även takoondrakar att testa om det är intressant.

  • tobbelindholm

    Medlem
    23 juli, 2012 vid 22:07

    min sambo ska sälja sin Cabrinha Convert som hon har använt 6 gånger. det är en 9a av modell 2010 som hon köpte förra året.

  • skanepaul

    Medlem
    24 juli, 2012 vid 11:00

    Den uppdateras varje år med det som Slingshot vill uppdatera. 🙂

  • lasurf

    Medlem
    24 juli, 2012 vid 12:07

    Kolla in slingshot RPM den e fet

  • masterharen

    Medlem
    24 juli, 2012 vid 19:43

    Gillar inte riktigt SS bar, tycker deras depower system är ivägen för en.

    Har lite kontakt med en dansk nu, någon som har koll hur det fungerar med att skicka mellan sverige o danmark.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.