Senaste nytt Forums Övriga Nyheter Ny surfshop öppnar snart i centrala Göteborg!

Taggad: , ,

  • Ny surfshop öppnar snart i centrala Göteborg!

    Publicerad av challgren på 2 juni, 2009 vid 08:28

    [img2=top]http://www.surfzone.se/pp_data/500/SWE928.gif[/img2]

    Ny surfshop öppnar snart i centrala Göteborg!

    Den kommer ligga på Lilla Risåsgatan 23 i Haga/Linné. Shoppen kommer köpa, byta, sälja och hyra ut ny och begagnad vindsurfingutrustning, våtdräkter, tillbehör, mm, av god kvalitet och till överkomliga priser.

    Shoppens målsättning är att kunna erbjuda bra prylar för (nästan) alla plånböcker under parollen “Vindsurfing åt alla!”
    Inriktningen kommer dock att vara på modern utrustning (och inget gammalt 80-talsjunk).

    Ett nära samarbete med bland annat Surfspot i Sthlm kommer förhoppningsvis på sikt att bredda marknaden samt öka konkurrensen, utbudet och tillgängligheten på prisvärda kvalitetsprodukter, vilket huvudsakligen borde glädja göteborgsvindsurfarna..

    Bakom satsningen, som är seriös men ödmjukt försiktig står Maria Jönsson som tidigare samarbetat med Johan Ekstedt på Vindsurfing.se. Vindsurfing.se kommer naturligtvis även finnas med i den nya satsningen, Surfshop SWE-928.
    Preliminärt blir det någon form av smygpremiär runt helgen den 6-7 juni.. mer info kommer snart!!

    Alla nya som gamla kunder är naturligtvis varmt välkomna!

    /Maria Jönsson, Gbg

    hollister svarade 7 år, 7 månader sedan 11 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • wilper

    Medlem
    2 juni, 2009 vid 09:24

    Jag säger bara, ÄNTLIGEN! Jag lovar att handla min nästa pryl här. Hoppas butiken håller nu, var inne på Udens härom veckan bara för att se att de la ju ned det här med surfning för ett tag sedan.

    Lycka Till Maria!

  • brushanen

    Medlem
    2 juni, 2009 vid 14:28

    Kul, lycka till.
    Robert
    Robsport.se
    Såggatan32 Majorna, Göteborg

  • roding

    Medlem
    4 juni, 2009 vid 11:31

    Jag kommer garanterat att hänga hos dig och pilla på alla prylar.. känner att det lätt kan blir så när man bor typ 100m därifrån!
    Syns i helgen!

  • mjons

    Medlem
    7 juni, 2009 vid 09:42

    Mjo, tanken var ju liksom att öppna lite smått i helgen.. men det blir ju sällan som man tänkt sig.. :/ Öppettider hade kanske varit bra.. till en början.. men men..

    Startlagret finns nu iaf på plats.. och mer info om öppettider kommer snart!!

    Är där i eftermiddag och grejar och pular, så bara att sticka in näsan och hojta till! 🙂

    Imorgon måndag 8 juni försöker jag vara där kl. 16 – 18 ca. så även tisdag 9 juni.. (om det inte blåser för mkt förstås.. ;P)

    Vill du veta HELT SÄKERT så ring el smsa mig för 100%-igt besked.. gäller tills vidare info kommer..

    Väl mött,

    /Maria Jönsson
    Surfshop SWE-928
    Lilla Risåsg 23, Gbg
    0708-266620

  • rickard_nr1

    Medlem
    22 juni, 2009 vid 18:49

    ah va utanför och jobbade häromdagen men såg lite stängt ut:( är det stängt än så länge eller såg de bara så ut? jag kikar in snart är ofta där nere i krokarna;)

  • el-maco

    Medlem
    23 juni, 2009 vid 15:14

    oj va gött. Vilka märken hade ni tänkt att rikta in er på?

  • mjons

    Medlem
    27 juni, 2009 vid 07:25
    Rickard_nr1;554756 wrote:
    ah va utanför och jobbade häromdagen men såg lite stängt ut:( är det stängt än så länge eller såg de bara så ut? jag kikar in snart är ofta där nere i krokarna;)

    Hej,

    Jag har småöppet ett par timmar om dagen ungefär.. än så länge..
    Öppettiderna står på dörren, vecka för vecka, men det går alltid bra att ringa el messa mig också, åker in titt som tätt även på andra dagar och tider.. Välkommen!

    /Maria
    0708-266620

  • mjons

    Medlem
    27 juni, 2009 vid 07:28
    El Maco;554892 wrote:
    oj va gött. Vilka märken hade ni tänkt att rikta in er på?

    Lite av varje.. från Surfspot i Sthlm och Vindsurfing.se till att börja med..

    /MJ

  • mjons

    Medlem
    27 juni, 2009 vid 08:00

    Helgens öppettider kommer här

    lördag 11 – 13
    söndag 12 – 14

    Fina segel och master inne i shoppen!

    Simmer Crossover, XD, 6.0 – 6.8
    Gaastra
    North Sails
    Hot Sails
    Neil Pryde
    m fl

    Prolimit master m 55% carbon, 370 – 460, fr 1500 kr.

    Välkomna!

    /Maria
    0708-266620

  • mjons

    Medlem
    3 juli, 2009 vid 16:57

    Startlagret finns nu iaf på plats.. och mer info om öppettider kommer snart!!

    Mer info

    Yes, we are nu open!!!
    (men med begränsade öppettider och fortf utan hemsida..) så ännu gäller nedan..

    Vill du veta HELT SÄKERT så ring el smsa mig för 100%-igt besked..
    (gäller tills vidare info kommer..)

    Väl mött,

    /Maria Jönsson
    Surfshop SWE-928
    Lilla Risåsg 23, Gbg
    0708-266620

  • kiters_se

    Medlem
    4 juli, 2009 vid 21:53

    _Lycka till!

    De va jag som tittade in för 2 v sedan.

    Peter från Åsa

    mjons;551661 wrote:
    Mjo, tanken var ju liksom att öppna lite smått i helgen.. men det blir ju sällan som man tänkt sig.. :/ Öppettider hade kanske varit bra.. till en början.. men men..

    Startlagret finns nu iaf på plats.. och mer info om öppettider kommer snart!!

    Är där i eftermiddag och grejar och pular, så bara att sticka in näsan och hojta till! 🙂

    Imorgon måndag 8 juni försöker jag vara där kl. 16 – 18 ca. så även tisdag 9 juni.. (om det inte blåser för mkt förstås.. ;P)

    Vill du veta HELT SÄKERT så ring el smsa mig för 100%-igt besked.. gäller tills vidare info kommer..

    Väl mött,

    /Maria Jönsson
    Surfshop SWE-928
    Lilla Risåsg 23, Gbg
    0708-266620

  • coffan

    Medlem
    7 juli, 2009 vid 20:48

    Går det att köpa endast mastfäste för äldre brädor? Skall nämligen börja med kite men vill inte slänga vindsurfingutrustningen (som är trasig då). Också går det att köpa sånt bomfäste (vet inte vad det kallas, det som fäster bommen på masten) separat?
    Trevligt med en shop i Göteborg med!

  • hanness

    Medlem
    11 augusti, 2009 vid 15:10

    Gummi grejen i min mastfot gick av idag. Säljer ni sådana och vilka tider har ni öppet?

  • hanness

    Medlem
    11 augusti, 2009 vid 16:30

    Idag så gick gummigrejen på min mastfot av, säljer ni sådana och när är affären öppen?

  • hollister

    Medlem
    9 september, 2016 vid 12:31

    Nån som vet om shopen fortfarande finns?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Nyheter Ny surfshop öppnar snart i centrala Göteborg!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.