Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Onsdag Draget?

  • johnjrambo

    Medlem
    14 augusti, 2007 vid 07:11

    Yeah, ser grymt ut!! Hoppas dmi uppdaterar till ännu mer hardcore gult, 14-18! Jag har funderingar på Öarna/Intaget..men draget e klart ett alternativ.

  • drx

    Medlem
    14 augusti, 2007 vid 08:42

    Var är det?

  • pennywise

    Medlem
    14 augusti, 2007 vid 12:55

    vad är det för typ av segling där? vågor eller plattvatten?

  • oden031

    Medlem
    14 augusti, 2007 vid 15:29

    Behövs det sjögräsfena även vid Draget, eller gäller det bara Torkelstorp-sidan?

  • swe227

    Medlem
    14 augusti, 2007 vid 19:22

    @oden031 405375 wrote:

    Behövs det sjögräsfena även vid Draget, eller gäller det bara Torkelstorp-sidan?

    Ni snackar om olika “draget”. Ett på Onsala och det andra i gbgs norra skärgård

  • surfjohan

    Medlem
    14 augusti, 2007 vid 20:41

    @Swe227 405459 wrote:

    Ni snackar om olika “draget”. Ett på Onsala och det andra i gbgs norra skärgård

    Åfan det var därför vi inte kunde hitta varken riggytor eller nån plats att parkera eller gå i eller nåt när vi åkte ner och skulle surfa i “draget” i onsala för nån månad sen hoho, jag bjuder på den. Torkel lär väl funka i morrn med 23 cm freestylefena om det blåser mycket?

  • tdk

    Medlem
    14 augusti, 2007 vid 22:05

    Nå, hur är det med sjögräset igentligen? Nån som har koll???

  • marty

    Medlem
    15 augusti, 2007 vid 06:20

    @Jalla 405160 wrote:

    Upp till kuling från syd, sydost! nån som ska segla Draget?

    Long time no C Jalla. När kör du idag ?

  • jalla

    Medlem
    15 augusti, 2007 vid 06:45

    @marty 405565 wrote:

    Long time no C Jalla. När kör du idag ?

    Ja du det va länge sen 🙂 Svårt att bestämma mig! de flesta kommer inte ifrån förran efter lunch och då ser det ut att vrida till Syd/sydväst!? Just nu blåser det ju bra (13 m/s) på onsala kanske åker till Draget (lilla udden förbi draget) om en stund.

  • johnjrambo

    Medlem
    15 augusti, 2007 vid 07:50

    Själv kommer man inte iväg först efter 1600, men jag o tdk siktar på torkel änsålänge.

  • basse

    Medlem
    15 augusti, 2007 vid 07:58

    Japp.. torkel är ett alternativ då ja… Hade vatt kul att få köra med sina idoler från beerlanda surfers! hohoho hahaha hehehe

  • johnjrambo

    Medlem
    15 augusti, 2007 vid 08:02

    hade vart kul? ffs..det ÄR kul så se till att haka på då för fean!

  • basse

    Medlem
    15 augusti, 2007 vid 08:23

    Har möte till 1545…. får se hur det ligger till med vind och riktning då!

    Det är ingen som kommenterat gräsläget än!?

  • johnjrambo

    Medlem
    15 augusti, 2007 vid 09:02

    Radio that.
    Skit i gräset, jag tror inte det är några problem..sist någon sa att det var mycket sjögräs så åkte jag dit trots detta, visst det var sjögräs, men det var inte så mycket att jag blev förbannad på riktigt.
    Kan tänka mig att speedåkare har större problem med sin fena, våran sticker ju knappt ner.
    Vi kan göra såhär, om jag åker ner dit o inte smsar eller hör av mig så är jag på vattnet = seglingsbart.
    Ett Sms= förbannad o gått upp.

  • basse

    Medlem
    15 augusti, 2007 vid 09:14

    Eller så kör jag Klubben. Det är bra på S. Då kan jag träna switch bakom kobbarna i det goa platta!!!

    Dra ett sms med er destination så kan jag ringa och höra när jag är på G. Svarar du inte så vet jag att du seglar.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Onsdag Draget?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.