Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Onshore Short Film Festival 2010

  • stebe

    Medlem
    23 april, 2010 vid 11:07

    Hur går det med infon? Jag har ju en liten filmsnutt som bara ligger och väntar på att bli publicerad. Kanske kan jag släppa en liten trailer så länge?

  • rusiak

    Medlem
    23 april, 2010 vid 11:16

    Ja Stefan, en trailer vore gött! Eller en liten “teaser” som man säger på engelska…

  • sourra

    Medlem
    23 april, 2010 vid 13:39

    Jag ska kolla med Tryggve. Traila lite så länge du.

  • above_the_law

    Medlem
    24 april, 2010 vid 00:29
    stebe;608148 wrote:
    Hur går det med infon? Jag har ju en liten filmsnutt som bara ligger och väntar på att bli publicerad. Kanske kan jag släppa en liten trailer så länge?

    Jaaaa för fn Stebe…upp med den vet ja!
    Kanske visa en trailer på No Comply Re Opening imogon kväll?!!!

    Välkomen hem by the way!

  • onshore

    Medlem
    13 maj, 2010 vid 09:17

    Tyvärr måste vi meddela att det inte blir någon Onshorevisning liknande den som ägde rum förra året.

    Uppslutningen har varit medioker, kvalitetsfilmer har lagts ut direkt på nätet och vi själva har inte pushat som vi borde. Möjligtvis kör vi ett bättre uppstyrt varv nästa år. Vi visar dock mer än gärna bra filmer på onshore.se så om ni har något som ni tycker förtjänar uppmärksamhet är ni mer än välkomna att kontakta mig via pm eller på Fejjan så löser vi det.

  • wakenils

    Medlem
    13 maj, 2010 vid 18:59
    onshore;611450 wrote:
    Tyvärr måste vi meddela att det inte blir någon Onshorevisning liknande den som ägde rum förra året.

    Uppslutningen har varit medioker, kvalitetsfilmer har lagts ut direkt på nätet och vi själva har inte pushat som vi borde. Möjligtvis kör vi ett bättre uppstyrt varv nästa år. Vi visar dock mer än gärna bra filmer på onshore.se så om ni har något som ni tycker förtjänar uppmärksamhet är ni mer än välkomna att kontakta mig via pm eller på Fejjan så löser vi det.

    vi är ju snart klara med vår rulle… snart…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Onshore Short Film Festival 2010

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.