Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing öregrund/gräsö på sydost?!

  • krille_

    Medlem
    16 juli, 2011 vid 18:11

    Gräsöbadet funkar bra på SO så måndag ser lovande ut. Vi är några till som garanterat dyker upp om proggen står sig.

  • marangen

    Medlem
    16 juli, 2011 vid 20:01

    Tack. Vet du även om det finns nåt bra ställe på östra Gräsö som kan “kryddas” med lite vågor kanske??!! Har landställe rakt över från färjan men dålig koll om det finns nåt bra spot att köra på…

  • krille_

    Medlem
    17 juli, 2011 vid 13:35

    Har inte kört östra sidan på SO men kan tänka mig att de är bra söder ut runt Svepholmen. Gäller bara att hitta en allmän väg till vattnet. Annars blir de oftast bra tryck på insidan på SO. Grundvinden stärks av tratteffekten och soliga dagar brukar den försvunna Haga Park’s briiisen visa sig upp sig här 😉 Har däremot kört östra sidan på nord till ost. Finns bl.a. ett bra ställe på rak nord strax söder om färjan. Syns vi imorgon kan du få en mer detaljerad vägbeskrivning.

  • marangen

    Medlem
    17 juli, 2011 vid 21:09

    Kanon. Kommer väl upp vid 12 snåret. Ses. /Martin

  • marangen

    Medlem
    20 juli, 2011 vid 07:51

    Tjena Krille, kul dag i måndags:) Vad tror du om imorrn? Ska vi testa det andra spotet om proggen håller i sig?! /Martin

  • krille_

    Medlem
    21 juli, 2011 vid 20:37

    Tjena Martin! Blev de nån körning? Jag var rökt idag men tänkte ge de en chans imorrn bitti om de finns någon vind kvar…

  • marangen

    Medlem
    21 juli, 2011 vid 22:11

    Blev inget för mig heller idag. Hör gärna av dig på 0705-328260 om ska köra imorrn. Hörs!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing öregrund/gräsö på sydost?!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.