Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Österskär (annat Stockholm), torsd em

  • Österskär (annat Stockholm), torsd em

    Publicerad av zurfman på 8 september, 2010 vid 20:40

    Prognoserna ser väldigt olika ut men tänker köra Österskär torsdag em eller fredag em, beroende på hur prognoserna utvecklas.

    Kul om vi blir ett par stycken, oavsett om ni kör formula, freestyle eller freeride/slalom.

    Det finns nog bättre ställen längre ut i skärgården med, men Österskär är ju ändå okej på sydost.

    Kollar man Klart.se ser prognosen mycket bra ut. Smhi inte lika bra prognos.

    zurfman svarade 13 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • kallen

    Medlem
    9 september, 2010 vid 07:15

    Hoppas hoppas på Näsa Äng i eftermidddag. Hade gärna åkt till Östertskär men jag kommer att komma iväg sent och om det blir ngn vind så vill jag inte riskera att den dör för tidigt.

  • claes6

    Medlem
    9 september, 2010 vid 12:11

    Ser ju ok ut för de som kan ta ledigt på veckodagarna, Patrik. Och eftersom jag inte tillhör den kategorin står mitt hopp till att söndagsproggen står sig. Man får vara glad för det lilla 🙂

  • zurfman

    Medlem
    9 september, 2010 vid 19:54

    Claes! Du missade inte mycket.

    Visst planade jag emellanåt o formula desto mer, men något för litet vind för att kunna kallas vindsurfing. Inte många månger det var full fart för vare sig freeride eller formula, men formula var klart det bästa för dagen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Österskär (annat Stockholm), torsd em

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.