Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ostligt i Uddevalla

  • rip

    Medlem
    18 augusti, 2010 vid 08:49

    Dålig uppslutning bland freestylare…
    Ja, jag satt hemma med 2 bråkande ungar och frugan jobbade kväll. Skit =(
    Härligt att det ändå var surfare ute! Du måste vara en av de få som fått många timmar på vattnet i år, Billie!?!

  • billie

    Medlem
    19 augusti, 2010 vid 20:18

    “Härligt att det ändå var surfare ute! Du måste vara en av de få som fått många timmar på vattnet i år, Billie!?!”

    Den här veckan försöker jag göra rekord . Söndag till onsdag var Sund (lite tunt med vind på onsdagen men det gick ändå) Torsdag var jag i Stenungsund tollenäs med bra fart. Fredag blir det tidig surf på Lindesnäs och på Lördag är det dags för King of the fjord . Speedtävling i Torkestorp. Söndag har jag inte bestämt mig var jag skall vara ännu .

    Rip … Det finns många skolflickor som vill tjäna en slant på att sitta barnvakt några timmar . Ha ha

    Eller bjud med barnen och frugan och skolflickan till Karpatos

    http://www.chris-schill.com/2010/de/pro-center-news/news-august-2010.html

  • dberg

    Medlem
    20 augusti, 2010 vid 05:38

    Måseskär har VSV10 i medel just nu. Då är det planing på plattvattnet i Skåpesund. Fast jag får nöja mig med att surfa på datorn. Inte alls bitter… :frown:

  • hannesa

    Medlem
    24 september, 2010 vid 05:35

    Prognosen för lördag ser bra ut!

  • billie

    Medlem
    24 september, 2010 vid 16:55

    Västnytt säger en massa regn men yr säger upphåll . Men kallt blir det . Man får väl hålla sig i vattnet

  • jat

    Medlem
    24 september, 2010 vid 18:08

    Helt klart varmare i vattnet är på land imorgon 😉

  • billie

    Medlem
    25 september, 2010 vid 16:58

    Inte alls så dum dag på Sund i dag . Vi var 6 stycken tappra vindsurfare som fick både vind och lite regn . Vinden var lite svag i början med ökade på under eftermiddagen då det även höll upp. Kan tilläggas att det var ett par kiteare där ocks ifrån Gbg som hittat dit

  • dagny

    Medlem
    25 september, 2010 vid 19:06

    var så fint nu på kvällen körde 5,3 var lite litet men funka ok. tänkte ge mig ut i morgon runt tolv någon mer som skall ut? prognosen ser fin ut.

  • billie

    Medlem
    25 september, 2010 vid 20:35

    PP och jag dyker upp och säkert skredsviksgänget oxå

  • lillhagen

    Medlem
    25 september, 2010 vid 21:01

    Var det byigt idag? Såg lite sketchy ut på VV’s mätare på bron 🙂 Kanske kommer upp och testar imorgon

    //Henrik

  • billie

    Medlem
    26 september, 2010 vid 07:33

    Inte direkt byigt utan i början så blåste det bara 6-7 m/s som sedan ökade något . Man upplevde inte det som byigt utan mer att när vinden var där så var den jämn.Mätaren på bron sitter ett par meter över vägbanan i det södra körfältet precis där virarna börjar om man kommmer norrifrån . Så den visa konstiga resultat på No och O .

  • oden031

    Medlem
    27 september, 2010 vid 07:16

    Blev det något mer kört i helgen?
    Funderar på att köra efter lunch idag måndag, är det någon mer som ska ut idag?

  • lillhagen

    Medlem
    27 september, 2010 vid 08:20

    Tog mig aldrig upp till Uddevalla utan det blev Sillvik igår och retur idag vid 16-tiden om vinden håller sig…

  • billie

    Medlem
    27 september, 2010 vid 08:35

    Jag kommer till Sund och man kan hoppas på lika mycket vind idag som igår(Söndag) Vi var cirka 24 kitare och 7 vindsurfare där hela dagen .

  • lillhagen

    Medlem
    27 september, 2010 vid 08:45

    Va körde ni för storlekar i Sund igår?

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ostligt i Uddevalla

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.