Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ostligt i Uddevalla

  • swe227

    Medlem
    27 september, 2010 vid 08:59

    24 kitare vid Sund? Måste vara rekord för Byfjorden

  • rip

    Medlem
    27 september, 2010 vid 10:08

    24 kitare??! Nu jäklar får vi möta upp med vindsurfare! Jag kunde tyvärr inte möta upp igår även om jag bor granne. Klitmöller lockade och vilket surf vi fick! Kolla kulingvarning.nu. Men lite trycka på Sund är inte dåligt det heller! ;D

  • billie

    Medlem
    28 september, 2010 vid 07:55

    Sund på Måndagen var väldigt väldigt byigt, Ifrån 6m/s till 15 m/s hela tiden .
    Jag var ensam där hela dagen fram tills kl:16 då kom det en Kille som jag inte fick se hur det fungerade för. Vinden var ju byig hela kvällen fast lite mindre styrka.
    Jag gör ett nytt försök idag efter kl:12

  • billie

    Medlem
    29 september, 2010 vid 15:34

    Tisdagen inbjöd till bra surf hela dagen till kl:16 då började det bli bättre men ack ack då gick min hängselekrok av . Inte själva kroken utan spreadern .Skenan alltså . Den är på svets nu så att man kan vara med i tt på lördag

  • surfteo

    Medlem
    29 september, 2010 vid 16:14

    Fan va det blåser hela tiden när man e o jobbar!!!!:mad: lycka till på lördag ingmar!

  • kate

    Medlem
    2 oktober, 2010 vid 20:24

    Söndag och det verkar blåsa SO i trakten.
    Jag jobbar jour och måste kunna infinna mig inom 2h i Trollhättan efter tel samtal!
    (Aquapac is the shit!!!)
    Något spot som fungerar hyffsat?

    /Kate

  • billie

    Medlem
    3 oktober, 2010 vid 05:56

    Sund funkar inte så bra på SO men håller sig vinden kvar vid Ost så går det bra där . Annars så kan man försöka vid Lanesund. (Vägen mot Lysekil cirka 3 kilometer väster om Torps köpcenter). Det står Lanesund på en skylt. Själv kommer jag vara i TT (Kungsbackafjorden) och titta på Sm i speed för vindsurfare

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ostligt i Uddevalla

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.