Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Över 30 och skulle vilja börja åka skateboard?

  • ubbe

    Medlem
    2 mars, 2010 vid 14:57

    Fan har ju bara blivit 1 (1) gång hittills, men tyvärr så är jobbaktivitet inbokad på torsdag 4/3. Men nästa torsdag…
    /honken

  • larry

    Medlem
    2 mars, 2010 vid 15:19
    Svenne;600155 wrote:
    Torsdag?
    Jag kommer som fan!

    Kul! Jag räknar med at komma dit mellan halv 7-7.

    Bäst du kör snart Ubbe. Annars få du snart starta en egen tråd…….Över 50 och ångrar att jag inte åkte mer skateboard! :tongue:

    //L

  • stefanlindmark

    Medlem
    2 mars, 2010 vid 16:14

    Tight vecka, men om det går ska jag försöka ta mig dit på torsdag jag också.

  • rad

    Medlem
    2 mars, 2010 vid 20:43

    Tja gubbs! Frysen stänger 20:00 under sportlovet… vilket jag märkte när jag kom dit 19:40, suck!

  • svenne

    Medlem
    2 mars, 2010 vid 22:10

    Fan då. 🙁
    Då åker jag dit på förmiddan å tjuvtränar! 🙂

  • stefanlindmark

    Medlem
    2 mars, 2010 vid 22:29
    Rad;600239 wrote:
    Tja gubbs! Frysen stänger 20:00 under sportlovet… vilket jag märkte när jag kom dit 19:40, suck!

    Stort tack för tipset. Blir till att försöka planera om lite nu.

    BTW, är det smockfullt med skolbarn eller som vanligt?

  • larry

    Medlem
    3 mars, 2010 vid 09:49
    Rad;600239 wrote:
    Tja gubbs! Frysen stänger 20:00 under sportlovet… vilket jag märkte när jag kom dit 19:40, suck!

    Tack! Det var ju bra att veta.
    Jag kör ändå, men siktar kanske på att vara där lite tidigare på torsdag……om det, som sagt, inte kommer indikationer på att det är lönlöst pga sportlovscrowd.

  • rad

    Medlem
    3 mars, 2010 vid 11:36

    Förra veckan var det väldigt lugnt och skönt på kvällen, bara sega gamla gubbar i ramprummet:) Och igår var det väldigt tomt men det var ju som sagt 20 min innan stängning. Men det verkar ju som stället stänger tidigare för att kidzen är i Åre eller nått…

  • larry

    Medlem
    24 mars, 2010 vid 14:07

    Nån som ska åka i mörrn?

    Jag har lite körigt men ska försöka ta mig till frysen.

    //:santa:

  • stefanlindmark

    Medlem
    24 mars, 2010 vid 23:01

    Var i Fryshuset idag, men inte i skatehallen utan på Underøath-konsert.
    Imorrn är min dotter med på en modevisning, så som stolt pappa har jag giltigt förfall och uteblir, trots fortsatt deppigt istäcke.

  • larry

    Medlem
    7 april, 2010 vid 07:10

    Jag åker nog i morgon på vinnst och förlust. Kanske är det många där under påsklov.
    //L
    -Snart är det sommar. Kanske man kan testa lite utomus basänger.-

  • svenne

    Medlem
    7 april, 2010 vid 07:40

    Ingo och jag pratade om det igår. Det enda jag har gjort sen julhelgen är att bygga garagehelvete. Vem vet, jag kanske kommer loss imorrn… Åtta-rycket eller?

    Nu har snön smält och rampen på ön bredvid kommer säkert vara lika tom i år som tidigare, den är i princip ny och man skejtar 15 meter från vattenbrynet. Den är ju inte lika stor som frysens, men om någon vill hänga på vid bättre väder så skulle det vara skitkul.

    –S

  • poppo

    Medlem
    7 april, 2010 vid 08:33
    Svenne;605058 wrote:
    Det enda jag har gjort sen julhelgen är att bygga garagehelvete.
    –S

    garagehelvete? jag trodde du byggde bräd-jävlar???

  • rad

    Medlem
    7 april, 2010 vid 09:47

    OBS, lov=frysen stänger 20:00 denna veckan…
    Svenne, vilken ramp menar du? (och säg till när du kan ta emot en bräda för lagning!)
    Betongen i Krillan var torr och fin igår…ev tar jag en sväng där i kväll om det verkar torrt…och jag inte känner mig för ihjälslagen;)

  • svenne

    Medlem
    7 april, 2010 vid 10:30

    Jaha, då sket det sig den här gången också. Varenda försök jag har gjort har slutat med att de har stängt.
    http://pininthemap.com/ppa0ac5bd71cee1c25a

    Utan garage, inga brädor. Så enkelt.

Sida 6 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Över 30 och skulle vilja börja åka skateboard?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.