• Publicerad av voivoi på 6 januari, 2017 vid 10:12

    Var på vanlig promenad i Varberg.
    Funderade just om bra plattvatten /race.
    När jag var vid fästningen/nakenbadet.

    Vid fästningen/nakenbadet in mot hamnen kan de friska på ordentligt. Där blir en hel del skydd och det ser ut som vattnet ligger fint för snabba hastigheter för vindsurfing.

    Vad gäller det för regler för vindsurfing just där, någon som vet ?

    Någon som testat, själv har jag inte sätt någon vindsurfare just där inne på de åren jag bott i Varberg sen 2014.

    Hade varit kul om någon allmän tävling kunde varit där eller någon annanstans😀

    Lägger upp en film så att de som inte varit i Varberg kan njuta av plattvatten 😜[video=vimeo;198322166]https://vimeo.com/198322166[/video]

    Skickat från min iPhone med Tapatalk

    jlhp svarade 7 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • billie

    Medlem
    6 januari, 2017 vid 16:34

    5 knop hastighetsgräns men det är det väl ingen vindsurfare som brytt sig om.

  • the_novice

    Medlem
    6 januari, 2017 vid 18:14

    Vi har kört Formula tävlingar där i pålands vind, men det blir ju väldigt byigt i frånlands vind.

    5 knops gränsen börjar nog längre in tror jag…?

  • voivoi

    Medlem
    8 januari, 2017 vid 11:57

    Ska ta och testa när det blir lite varmare, gillar inte å frysa för mycket. Får bara passa sig för när stena line åker förbi. 🙈

    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  • jlhp

    Medlem
    16 januari, 2017 vid 23:38

    Ser ju grymt ut för D2 också. Och då behöver man ju inte bekymra sig om fartgränser heller… 😉

    Det ska absolut testas fram i vår 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.