• bjorn-daniels

    Medlem
    3 september, 2017 vid 09:27

    Får nog bli lite komp imorgon

    Attachment Image
  • goose

    Medlem
    3 september, 2017 vid 10:46

    Tror du vinden kommer in?

  • bjorn-daniels

    Medlem
    3 september, 2017 vid 13:02

    Hoppas det, riktningen ser grym ut. Håller prognosen siktar jag på att vara där vid 8. Kastar in 6.0an och 115 liters oxå så är man helgarderad.

  • goose

    Medlem
    3 september, 2017 vid 17:26

    Får se hur jag gör, har en ny SB Ultrakode 86 som inte fått känna vattnet än…vilket inte är tillfredställande! Skulle vara härligt att få lite vågsurf nu, men det blir en dryg resa om det inte blir nog med vind..

  • bjorn-daniels

    Medlem
    4 september, 2017 vid 08:34

    Bra vinkel, gubbhögt, riggar 4.7

  • goose

    Medlem
    4 september, 2017 vid 12:40

    f…….n

  • bjorn-daniels

    Medlem
    4 september, 2017 vid 15:32

    Var väldigt byigt i brytet samt att vinden vred fram o tillbaka en del. rejält tryck i 4.7 utanför brytet. 2m som störst. Vinkel rakt mot vågorna till snett mot. Överlag en av de bästa dagarna i Rullsand trots byig vind och “the devil’s tack” men då fick man ju öva på det

  • dendrite

    Medlem
    4 september, 2017 vid 19:28

    Låter ju underbart! Synd att jag inte kunde komma ifrån 🙁

  • bjorn-daniels

    Medlem
    5 oktober, 2017 vid 13:26

    Imorgon fm kan det bli lite, ev kompar jag. Sen ser det ut att kunna blåsa apa söndag em framåt(men lär väl inte bli nåt nu när man nämt det)

  • dendrite

    Medlem
    5 oktober, 2017 vid 14:41

    7 grader och regn samt onshore på söndag 🙂
    Kan ändå tänka mig att komma dit om fler planerar att åka, måste få revansch från spolningarna sist.

  • bjorn-daniels

    Medlem
    6 oktober, 2017 vid 05:21

    Prognosen verkar inte riktigt 100 idag så hoppas på nästa

  • seasurf

    Medlem
    6 oktober, 2017 vid 10:13

    Senaste SMHI-prognosen för söndag verkar vara mer NO men i övrigt 7+ och regnigt. Kan bli bra 🙂

  • bjorn-daniels

    Medlem
    6 oktober, 2017 vid 17:17

    Just nu ser det ut som en 3 dagars. Söndag måndag tisdag, 13-16 no söndag 12-15 måndag lite mindre tisdag. Sitter fast på söndag men ska jobba på det.

  • ribeb

    Medlem
    6 oktober, 2017 vid 18:22

    Kom precis hem där från, första bomkörningen på länge, var ner i går och körde med en moddad 15m kite som jag trodde var utdömd, får ligga överst i favorit högarna av gamla kitar som e moddade. Hoppas verkligen på vind. Förresten så hittade jag en surfmast för ett tag sedan och jag gick ut med det men om det är någon som inte kan segla pga ickemast så hojta till, ses på söndag, bilen e packad och bommen e öppen. Richard och Gästrikekitesimmare.

  • dendrite

    Medlem
    6 oktober, 2017 vid 22:44

    Håller proggen ses vi på söndag Richard!

Sida 9 av 15

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.