Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing S-66 with friends in Cape Town

  • S-66 with friends in Cape Town

    Publicerad av s66 på 5 januari, 2009 vid 18:01

    Nu har jag lagt en liten uppdatering från SA, prognosen ser bajs ut för tävlingen. Annars har jag och min vapendragare Jocke “Mejjsel” från Gotland de bra!
    Ta en titt, jag kommer att uppdatera när de finns ngt o förtälja.
    http://www.s-66.com

    Enjoy!

    Mvh Andreas

    emil_h svarade 15 år sedan 18 Medlemmar · 37 Svar
  • 37 Svar
  • jocke_

    Medlem
    7 januari, 2009 vid 13:45

    Fantastiskt fina bilder!

  • dala-lama

    Medlem
    7 januari, 2009 vid 17:58
    Jocke_;524310 wrote:
    Fantastiskt fina bilder!

    Äntligen en fotograf utan falsk blygsamhet:wink:
    Håller med dej Jocke bra bilder, inge fel på seglingen heller!
    Men vad är det jag läser att du rippar vågor som det inte skulle finnas nån morgondag!
    Hörde att det var någon som skulle freestyla järnet i SA,har du kommit på vad windsurfing egentligen handlar om:grin:
    Per

  • emil_h

    Medlem
    7 januari, 2009 vid 18:05

    Ser ju inte helt fel ut det där. Bra bilder!

    See u soon dude

  • donpedro

    Medlem
    9 januari, 2009 vid 12:08

    Sjyssta bilder Jocke! å fin fin segling Andreas. http://www.continentseven.com/c7blog/?p=897 kan man följa Big Bay classic tävlingen som verkar inletts med dålig vind.

    Ladda gärnet!

  • basse

    Medlem
    9 januari, 2009 vid 14:03

    Jupp… trevligt att se. Tråkigt med vinden just nu men den kommer kring den 30:e jan…. Gött skall det bli!

  • surfslusken

    Medlem
    10 januari, 2009 vid 23:02

    Nice Andy att du slog ut gamla danska fyllgubben Robert Grus!!

  • s66

    Medlem
    11 januari, 2009 vid 09:29

    @surfslusken 524897 wrote:

    Nice Andy att du slog ut gamla danska fyllgubben Robert Grus!!

    Ja, det va bra…sjuka förhållande, side off styrbord, logo högt down the line i Witsand…knappast idealet för mig.
    Men nu är frågan, när fasen kommer du ner? Kom igen nu!

  • rikardsegergren

    Medlem
    11 januari, 2009 vid 15:53

    Tja

    Är på väg ned till S.A. om två veckor. Hörde något om att dom skaffat en våg på flygplatsen där alla väskor väges, inkl vindsurfingprylar, vid hemresan. Har någon hört något om detta eller har ni något tips på hur man skall slippa övervikt…

  • basse

    Medlem
    12 januari, 2009 vid 07:51

    Låter inte bra. Det är ju redan svårt att komma under 20kg som det är om man skall ha en hel linje med sig. Är man två som delar på en linje blir det lättare.

    På nervägen kommer jag packa ett gäng segel och en bom som ett checkat paket får att slippa strul här hemma iaf. På hemvägen kommer jag nog behöva mina 20 kg till annat (kläder och dyl som man handlat) och får väl bara hoppas då!
    Det är alltid en fördel, om man vill slippa strul på hemvägen, att betala frakten för hemvägen redan på nervägen. Det kommer vi göra i år också.

    Drar den 30:e!

  • lars_k

    Medlem
    12 januari, 2009 vid 08:04

    Min prylar har hamnat på vågen varje gång jag rest till SA och hem igen (4 resor…). Så räkna med att det vägs och att ni får betala för övervikt.

  • basse

    Medlem
    12 januari, 2009 vid 19:44

    Det är bara att hålla tummarna att man slipper det. Vi behövde inte väga för två år sedan och jag tror inte att S.. har fått väga någon gång heller. Vi betalade i förskott sist och det har S.. också alltid gjort. Har bara varit att visa kvitto och peka på bagarna och sedan lasta dem på bandet…

    Bara att hoppas och inte bränna allt man har på banken så man får med det hem… 🙂

  • s66

    Medlem
    13 januari, 2009 vid 11:40

    körde en liten uppdatering från tävlingen, och liten annan skit.

    Enjoy!

    Mvh Andreas

  • basse

    Medlem
    13 januari, 2009 vid 12:21

    Vecka som kommer ser väl inte helt oäven ut eller? Kan inte riktigt fokusera på jobbet längre….

  • s66

    Medlem
    13 januari, 2009 vid 14:48

    From imorgon blir de sick, swell och fet vind…håll i Gustan! Nu uppdaterade jag lite me surfbilder också, Jocke sköt.

    Andreas

  • surfslusken

    Medlem
    13 januari, 2009 vid 15:42

    Botten sväng??? HAAAAA…!!!

    De e så Frippes e ett strå vassare! HAAAAA….

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing S-66 with friends in Cape Town

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.