Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sätrastrandsbadet lördag fm?

  • svennebanan

    Medlem
    26 september, 2009 vid 08:01

    Jag planerar paniksurf där på eftermiddagen om vinden håller och det är mer väst än sydväst. Jag är väl där från 14 isf. Velar dock om att spara surfransonen till söndag em istället. Vet inte vilken prognos jag ska lita på bara.

  • jps

    Medlem
    26 september, 2009 vid 09:14

    Jag var ute och kollade vid Hägerstenshamnen nyss. Gott om gäss var det där. Skulle tippa på en 8-10 m/s sisådär. Blir nog en tur där idag eftersom min bil har pajat 🙁

  • svennebanan

    Medlem
    26 september, 2009 vid 09:24
    JPS;578764 wrote:
    Jag var ute och kollade vid Hägerstenshamnen nyss. Gott om gäss var det där. Skulle tippa på en 8-10 m/s sisådär. Blir nog en tur där idag eftersom min bil har pajat 🙁

    Jag ger det en chans från efter 13 nångång. Sätra får det bli då.

  • lars_e

    Medlem
    26 september, 2009 vid 10:08

    Någon som provat “Sjöliden (VJS)”? ska fungera på västligt enligt http://spotguide.kicks-ass.net Ser inte ut att var så lång sträcka med öppet vatten där på väst. Ska skjutsa tjejen till ett ställe i närheten så jag funderar på att prova det ändå.

    /Lars

  • svennebanan

    Medlem
    26 september, 2009 vid 10:50

    Packar och drar till Sätrastarnd nu. Citysurfsup hoppas jag.

  • argulander

    Medlem
    26 september, 2009 vid 13:12

    Fick surf en bra stund fram till 12.20. Hyffsat tryck i 8,3 och 125-liters bräda. Juste att åka dit och hem i våtdräkt. Hoppas på lite mer vind i morgon.

    Klas

  • staffomania

    Medlem
    26 september, 2009 vid 14:18

    Jag var nere och kollade läget men kan inte köra p g a uppskrapade händer då jag trillat på MCn. Såg helt ok ut och var väl en 5st vindsurfare där. En blev dock nästan rammad av en kitare som helt tappade kontrollen. Är lite sugen på att tejpa händerna och försöka vid sätrastrandsbadet imorgon iallfall.

    Mätte upp mellan 8 och 10 m/s på vindmätaren.

  • jps

    Medlem
    26 september, 2009 vid 16:06

    Ett par timmars åkande med 6.3 blev det för min del vid Hägerstenshamnen. Bra med tryck fast byigt. Helt OK faktiskt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sätrastrandsbadet lördag fm?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.