Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing second hand laptop

  • psychonauten

    Medlem
    10 januari, 2007 vid 14:35

    en speciell kitelaptop antar jag, eftersom du skriver i kiteforumet ? 🙂 hihii

  • kasimir

    Medlem
    10 januari, 2007 vid 18:54

    Finns begagnatbutik i Lund kanske inte billigare än blocket men lite bättre än runthörnetgaranti.

    http://www.inrego.se/

  • bboatb

    Medlem
    10 januari, 2007 vid 18:57

    Att köpa en beggad laptop är juh löjligt, man blir så extremt lurad. Bättre att köpa den billigaste i affär! Ingen garanti på den beggade datorn man köper av privat person och om man köper en ny så finns det en dubbelt så bättre inom 3 månader på marknaden. Tänk då att köpa en 2 år gammal dator…vänta jag ska bara veva igång den…:P

  • psychonauten

    Medlem
    12 januari, 2007 vid 08:42

    @BboatB 358678 wrote:

    Att köpa en beggad laptop är juh löjligt, man blir så extremt lurad. Bättre att köpa den billigaste i affär! Ingen garanti på den beggade datorn man köper av privat person och om man köper en ny så finns det en dubbelt så bättre inom 3 månader på marknaden. Tänk då att köpa en 2 år gammal dator…vänta jag ska bara veva igång den…:P

    Exakt vad jag tänkte skriva just nu! 🙂
    Skulle möjligen va om du hittar stöldgods eller nån annan skum som det kan bli billigt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing second hand laptop

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.