Segelnummer

This topic has 7 svar, 6 deltagare, and was last updated 3 years, 8 months sedan by  GustavL.

• Författare
     GustavL 
    Deltagare

Hallå där!

Någon här på Steffo som har nå bra tips på vart man kan få tag på segelnummer? (själva klibborna). Kollat runt lite men inte hittat nåt klockrent alternativ.

//G

svensson61 
    Deltagare

Jag vet att någon i Lomma området beställt segelnummer på http://www.stickers.se
    Själv har jag beställt lite reklamstickers att sätta i seglet. Bra kvalitet men inte superbilligt. Några siffror kanske inte blir så dyrt

ozz 
    Deltagare

Vänd dig till ett lokalt skylt-, reklam & dekorföretag!
    De kan säkert hjälpa dig för en hyfsad peng.
    Finns en hel del i Varberg, vad jag vet.

erree 
    Deltagare

@GustavL 735506 wrote:

Hallå där!

Någon här på Steffo som har nå bra tips på vart man kan få tag på segelnummer? (själva klibborna). Kollat runt lite men inte hittat nåt klockrent alternativ.

//G

http://www.hjertmans.se/ eller andra fritidsbåts-afffärer 😀

erree 
    Deltagare

Om sånna gröna “övningskör” skyltar fanns i klistermärkesform skulle jag lätt haft det på alla mina segel 🙂

K.Caesar 
    Deltagare

@erree 735512 wrote:

Om sånna gröna “övningskör” skyltar fanns i klistermärkesform skulle jag lätt haft det på alla mina segel 🙂

:laugh:

donpedro 
    Deltagare

@GustavL 735506 wrote:

Hallå där!

//G

dekaltrim.nu har hjälpt mig med mina siffror senaste åren, smidigt och enkelt. Innan dess visbyscreen.se beror ju på om du ska hem till ön nått inom snar framtid. Segla idag?

GustavL 
    Deltagare

Gött! Tack för tips. Dekaltrim.nu verkar prisvärda! Skall testa det.

/G

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2019 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account