Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Sillvik tisdag em?

  • danielt

    Medlem
    26 maj, 2014 vid 19:38

    …jag sticker troligen till Sillvik i morgon. Dock blir det nog under förmiddagen som jag har möjlighet att komma ifrån. Är Öckerö bättre än Sillvik (å värt den dubbla (?) restiden)?!

    /Daniel

  • glader

    Medlem
    26 maj, 2014 vid 19:57

    Seglat ganska lite på båda ställena och kan inte göra en finstilt bedömning med hänsyn till vindriktning etc. Blir nog Sillvik för mig också

  • glader

    Medlem
    27 maj, 2014 vid 11:14

    Jannes liverapport: magiskt.

    Stäng kontoren, lasta bilarna

  • lbj

    Medlem
    27 maj, 2014 vid 13:22

    Min hemmaspot Öckerö levererade…

  • glader

    Medlem
    27 maj, 2014 vid 19:50

    Det kan jag tänka mig Lasse! Sillvik var helt ljuvligt. Tveklöst ett av mina favoritspot. Riktig sommarkänsla på stranden också. Janne gick upp för att vila lite och blev serverad nygrillat lamm samt en bärs av ett generöst och fryntligt gäng. Vilken em/kväll, världsklass!

  • lbj

    Medlem
    27 maj, 2014 vid 20:03

    Ta ledigt onsdag och prova Intaget…

  • glader

    Medlem
    27 maj, 2014 vid 20:05

    Det borde man nog, men nu måste jag samla vuxenpoäng

  • seve1000

    Medlem
    28 maj, 2014 vid 04:53

    @glader 723546 wrote:

    Det borde man nog, men nu måste jag samla vuxenpoäng

    Hur vuxen vill du bli egentligen Ygge;-)?

  • glader

    Medlem
    28 maj, 2014 vid 06:05

    🙂

    Inte mer än så här tror jag Henrick. Plikterna bara liksom smyger över en gradvis och plötsligt sitter man där i en vuxenvärld.

    Insåg igår att jag blivit ännu mer vuxen på sistone när det inte längre kändes ok att köra olagligt ner till vattnet i Sillvik utan att jag hellre bar prylarna. Hu!

  • seve1000

    Medlem
    28 maj, 2014 vid 08:14

    Jag vägrar bli helt vuxen men tyvärr har jag insett att man blir gammal även om man vägrar vuxenhet:-(

    Ja det är väl nackdelen med Sillvik tyvärr.
    Jag försökte kontakta båtklubbarna på den lilla ön mellan Sillvik och Lilleby badet för att ev kunna bli medlem och rigga där nere. Tyvärr var intresset mycket svalt från deras sidan då det mer känns som en liten exklusive klubb där man inte vill ha in nya intressen.
    Kanske får ny ork till det snart igen, grymt läge både på väst till ost där nära hemmet för mig.

  • glader

    Medlem
    28 maj, 2014 vid 08:16

    Det är knappt 100m att bära i Sillvik. Många Stockholmare som skulle skratta åt denna diskussion 🙂

    Undrar rentav om det inte blir lite vuxenpoäng på att inte orka bära 100m också. Hur vi än försöker är det kört…

  • andreasm

    Medlem
    28 maj, 2014 vid 16:59

    Låg ett segelfodral till ett NP 7.0 samt ett mastfodral kvar i Sillvik när jag var där idag. Tips är annars att skaffa en kanotkärra på biltema 349:- så slipper man bärandet.

    Skickas från min iPhone via Tapatalk

  • glader

    Medlem
    28 maj, 2014 vid 18:32

    Stod det Evo IV eller Evo VI på det? Tror jag fick med mitt, så gissar på VI och att det är Jannes

  • speedjanne

    Medlem
    28 maj, 2014 vid 19:05

    Fan i helvetes kuk visst är det mitt….

    Ringde en kompis som bor i Lilleby så han hämtar det(om det finns kvar) imorgon.

    Tack för tipset Andreas M

    /Speedjanne

  • speedjanne

    Medlem
    29 maj, 2014 vid 11:37

    Hämtat! tusen tack Andreas M

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Sillvik tisdag em?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.