Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing skicka bräda, hur?

  • skicka bräda, hur?

    Publicerad av surferboy_criss på 30 augusti, 2006 vid 18:21

    Hej om jag ska skicka en bräda inom sverige. Me vilket företag ska man skicka den? Posten kunde inte göra det iaf, ringde dom idag. Någon som har några erfarenheter?

    Mvh Christian

    hstrom svarade 17 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • macl3an

    Medlem
    30 augusti, 2006 vid 18:24

    Bussfrakt har jag hört nån nämna.

  • Knatte

    Gäst
    30 augusti, 2006 vid 19:27
    MacL3an wrote:
    Bussfrakt har jag hört nån nämna.
    http://www.Bussgods.se Kan fungera bra. Men det verkar vara olika från olika avsändningsställen. Kolla detta först:laugh:
  • fredrik-ygge

    Medlem
    31 augusti, 2006 vid 08:22

    Har skickat en gång med Bussgods. Det tog lång tid (över en vecka tror jag), men slutade lyckligt. Det nervösaste är att de inte ens erbjuder fraktförsäkring om inte grejerna är emballerade. Då menar de inte boardbag utan typ orginalkartong som de kan kasta av buss utan att innehållet tar skada. Skickar man endast i t.ex. boardbag är det helt på egen risk.

  • kinetic

    Medlem
    31 augusti, 2006 vid 08:25

    Kolla med UPS på 020788799…så himla dyrt behöver det inte bli om man väljer UPS Standard (att skicka en mast kostar runt 400kr)

  • hstrom

    Medlem
    31 augusti, 2006 vid 09:25

    Vart ska du skicka den? Jag åker en del till skåne o till sthlm då o då… Kanske kan ta med den om den inte e för stor… hehe

    /Jonas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing skicka bräda, hur?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.