Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skicka segel från Malmö till karlskrona?

  • Skicka segel från Malmö till karlskrona?

    Publicerad av fegler på 17 juni, 2004 vid 15:47

    Är det nån därute som vet hur man skickar ett segel från Malmö till Karlskrona utan att bli skinnad?
    Bussgods verkar inte leverera på den rutten…

    Alla tips mottages tacksamt!!

    mr-oizo svarade 19 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • matsb

    Medlem
    17 juni, 2004 vid 17:14

    mors,
    Tror nog att svenska buss fixar din rutt
    se tur 31
    Malmö stockholm över karlskrona

    mats

  • fegler

    Medlem
    17 juni, 2004 vid 17:28

    Tack, för tipset! Verkar som om man kan skicka grejor med dem, via Bergkvara-buss.

  • vinta_kestrel

    Medlem
    18 juni, 2004 vid 06:39

    Kolla även DHL! Jag vet att det kan låta motsägelsefullt att anlita en så pass “dyr” firma, men faktum är att det är billigare att skicka ett segel från Ronneby-Göteborg med DHL (180:- inkl upphämt/utkörning) än att använda Bussgods (88:-+150kr för utkörning+150 för upphämtning). Ring och hör.

  • basse

    Medlem
    18 juni, 2004 vid 06:40

    Där ser man… MEN DHL mosar sakerna!!! Iaf min mast.

  • vinta_kestrel

    Medlem
    18 juni, 2004 vid 07:47

    Det gäller att vara noga att speca hur man vill få det fraktat… …samt hoppas att de följer det ;(
    Segel satte de AKTAS-lappar på, samt skrev att det skulle läggas på toppen av allt annat gods.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    18 juni, 2004 vid 09:10

    Hej,

    Jag åker ofta mellan malmö-karlskrona. Jag kanske till och med känner den som ska ha seglet..:-)..(kanske). Jag tänkte att om det räcker med att det kommer fram nästa helg så kan jag ta det med mig. Jag bor i centrala malmö och det kan levereras till eller hämtas i centrala Kalles. Om detta verkar intressant så kan du ringa mitt mobil nummer 0739-587641.

    MVH Hugo

  • mr-oizo

    Medlem
    19 juni, 2004 vid 07:17

    Yo
    Far också mycket mellan malmö o karlskrona. Ska hem nu till midsommar, hade tänkt köra ngn gång under början på nästa vecka inga prob att ta med ett segel el två smile.gif slå en pling på 0733-124324
    //Andreas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skicka segel från Malmö till karlskrona?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.