Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Slalom på Haga på Torsdag em den28/5

  • stoffes54

    Medlem
    26 maj, 2015 vid 19:29

    Gott! Kommer runt 14.30.
    Passa på och kom och ha j-vligt roligt. Riktigt bra sparring runt bojarna. Har vi tur står Badjanne redo med kameran.

  • falcon71

    Medlem
    26 maj, 2015 vid 20:16

    Är det bara jag som har ett jobb att sköta?

  • mackeee

    Medlem
    26 maj, 2015 vid 20:35

    Tydligen

  • badjanne

    Medlem
    27 maj, 2015 vid 05:48

    Tyvärr står inte Badjanne där med kameran på torsdag. Tvungen att köra hem till Malmö för att klippa gräs och träffa min chef.
    Har ni sett länken om jippträning från GWC. Något vi kan ta efter?

  • mattias-j

    Medlem
    27 maj, 2015 vid 05:50

    Dyker förmodligen upp efter lunch…. Vi får se hur choppigt det blir för foten, men jag ska försöka några heat… Ser ut att bli riktigt trevligt väder. Och till Falcon, det gäller att prioritera. Du får jobba på kvällen istället…. , 😃

  • mattias-j

    Medlem
    27 maj, 2015 vid 05:52

    @Badjanne 733240 wrote:

    Tyvärr står inte Badjanne där med kameran på torsdag. Tvungen att köra hem till Malmö för att klippa gräs och träffa min chef.
    Har ni sett länken om jippträning från GWC. Något vi kan ta efter?

    Kom till Haga imorgon så ska ni få alla tips Markus kan ge… 😃

  • faster

    Medlem
    28 maj, 2015 vid 07:36

    Janne det blir billigare att klippa gräset med RUT än att du ska betala bensin till Malmö och chefen är ju alltid med dig.

  • mackee

    Medlem
    28 maj, 2015 vid 19:02

    Tack för idag grabbar
    Gutt tryck i 7,0 💪
    Det var lite rodeo ett tag😅

  • falcon71

    Medlem
    28 maj, 2015 vid 19:42

    Hoppas ni hade roligt idag! Själv fick man ju sitta inomhus och försöka hålla blicken från flaggan utanför fönstret.
    Stoffe är kanske på jakt efter ett nytt jobb nu, efter att ha ignorerat sin chefs uttryckliga order.
    Han kanske blir fullblodsproffs i någon vattensport!

  • stoffes54

    Medlem
    28 maj, 2015 vid 19:47

    Tack själv!
    Underbart med en otämjd Italienare fladdrande under fötterna medan 7.0:an bara vill skjuta på ännu mer.😈
    SNART KÖR VI IGEN!!

  • bulanb

    Medlem
    29 maj, 2015 vid 07:56

    Får väl fylla i med att bättre 7,0 slalom blir det fan inte😈Gissar att vinden toppade runt 16-17m i banan, nästan så att jag är lite sugen på 8,6 snart.
    Och ja Stoffe har börjat smita från jobbet lite för ofta, och tydligen börjar chefen hans tjura👎. Gissar att han börjar sköta gräsmattan på Haga på fulltid snart😜.

  • stoffes54

    Medlem
    29 maj, 2015 vid 19:40

    Mycket förstående chefer…frågan är när de frågar om att få sponsra mig officiellt? Måste kontakta min agent för kontraktsförslag.

  • mackee

    Medlem
    30 maj, 2015 vid 07:19

    Jag har oxå förstående chef😃
    Han har fattat att jag inte tillför något ändå om det blåser👍

  • davven

    Medlem
    1 juni, 2015 vid 06:05

    Grymt kul, extra gutt med downwind!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Slalom på Haga på Torsdag em den28/5

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.