• oskie

    Medlem
    9 april, 2003 vid 09:49

    Förb*”#¤ade väder .. Har inte snöat i Malmö på länge! Men nu väl till påsk sätter det igång! Grrr.

  • JOHN_J_RAMBO

    Gäst
    9 april, 2003 vid 10:04

    Här on the Westside så att säga, skiner solen o blåser jävligt kalla nordost vindar..brRr!
    Ingen snö grin.gif..än iallafall.
    Den som skrattar först skrattar sist…men inte i detta fallet wink.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 april, 2003 vid 10:39

    Håller med hade precis lastat in prylarna i bilen för att segla en stund efter jobbet i Höllviken och så börjar det snöa….

  • mr-oizo

    Medlem
    9 april, 2003 vid 10:50

    Ja det e helt sjukt, här kommer man hem från nordnorge efter två månaders arbete där och ska njuta av vårvädret som tydligen har varit här och vad får man???
    Från den dag jag kom hem så har det bara snöat o varit ett jä…a skitväder varenda dag….
    Blir sååååååå trött….vill ju ut o surfa…….
    Hör till att det var faaaan så mkt bättre väder på Röst… mad.gif
    //Andreas

  • voodoo

    Medlem
    9 april, 2003 vid 12:52

    hehe här uppe så seglade jag 5.0 och liten bräda, 5:te gången sen den 23/3. 3ggr med 5.9 och 2ggr med 5.0 wink.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 april, 2003 vid 14:00

    Du är karlskronasurfare? Det e jag med ev. beroende på om jag får jobb nån annanstans i sommar. Du är ett pro har jag förstått, själv är jag beginner och tar sikte på de långgrunda lättseglade spotsen..Torhamn ska va lättseglat?

  • mr-oizo

    Medlem
    9 april, 2003 vid 20:50

    Ehhhh definitivt inget pro bara en glad amatör…
    Torhamn är klart bäst vid S-V-vindar tycker jag, men det finns en del andra ställen också.
    Hoppa över gissleviken och kom till petersvik ligger bara en liten bit därifrån, eller det är kanske där du brukar vara?
    Ses på vattnet
    //Andreas

  • calle_b

    Medlem
    9 april, 2003 vid 21:08

    En upplyfande väderrapport från Stockholm:

    Nu har vi snö, lite mer snö, och med en skvätt regn.
    Tveksamt om termometern är över 0.

    Mycket lycklig………………………………………
    Far o flyg, vinter-djävul.
    mad.gif

    Det e juh inte sant.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 april, 2003 vid 21:14

    Nä, jag har inte seglat här bortsett från en gång (Är fr krstd, bott här sen i höstas), en rätt obehaglig upplevelse vid verkö i september då jag trodde jag skulle hamna på trossö! Det stället kommer jag undvika! Är det ost som gäller för petersvik?

  • mr-oizo

    Medlem
    9 april, 2003 vid 21:46

    Här kommer en liten vindriktningskarta över Karlskrona o dess spots.
    O-So: Verkö
    N-No: Tjurkö (stenhuggeriet)
    S-V: Torhamn (petersvik)
    O-No: Torhamns udde
    So: Torhamns udde (långanäset)
    Sen finns det en del ställen till men är lite osäker på vid vilken vind de funkar.
    Håller med dig om verkö, tror inte att jag har några direkt bra minnen därifrån, sist jag gav mig ut vid verkö knäckte jag fenan o drev iland på den lilla ön tvärsöver, kompisen fick fara tillbaks till fastlandet o hämta en ny fena o komma ut med den hör till att det var vinter el tidig vår så det var ngt grymt kallt.
    //Andreas

  • JOHN_J_RAMBO

    Gäst
    10 april, 2003 vid 12:42

    Attans! crazy.gif
    Det snöar confused.gif blush.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 april, 2003 vid 14:09

    Jag får tacka!

    //Tompa

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.