• marden

    Medlem
    8 oktober, 2013 vid 18:36

    @Herr Pelegrin 717001 wrote:

    Härliga bilder! Hur lång sträcka har ni ungefär att bränna fram o tillbaks på vid Dalarö?

    ska inte du o janne lägga brädorna i bilen och komma och hälsa på någon gång tex imorrn …

  • herr-pelegrin

    Medlem
    8 oktober, 2013 vid 20:02

    Tack Mården men det ser trångt ut med surfing närsta tiden. Jobb i veckan, arbetshelg på landet o justerad armbåge sedan i fredags. Om inte annat får det väl bli på hårdare underlag men jag messar Janne om i morgon.

  • herr-pelegrin

    Medlem
    11 oktober, 2013 vid 13:56

    Fredag – Chansade på vind på eftermiddagen men på Horsan var det 15.45 klent, ca 3-5, och inget drag över det. Inga byar alltså.

  • olabola

    Medlem
    11 oktober, 2013 vid 17:29

    Ser ut att vara helt dött på vind imorgon. Något tips på vart man kan åka??

  • herr-pelegrin

    Medlem
    11 oktober, 2013 vid 18:15

    Walkeboard på kabel ute vid Arlanda…?

  • stenevinge

    Medlem
    12 oktober, 2013 vid 08:34

    arlanda är stängt för säsongen

  • herr-pelegrin

    Medlem
    12 oktober, 2013 vid 14:16

    Aj då! Då blir det att tanka upp V 8:an i dragbåten och ge sig ut på spegelblankt vatten med 17 grader i luften i mitten på oktober! Härlig dag!

  • trimmarn

    Medlem
    12 oktober, 2013 vid 18:34

    högdalens skatepark sö kl 11 🙂

  • herr-pelegrin

    Medlem
    19 oktober, 2013 vid 08:52

    Lördag – Kl 10.45 är det surfbart med lite större grejer än i går. Enligt prognosen kan vinden avta något men om man nöjer sig med planing i byarna kanske det fungerar mitt på dan. F n är det ca 6-7 i byarna, kallt o soligt.

    Testade 12-13 trots vinden var på väg att dö. SMHI:s 4-7 blev istället 2-4, helt vädelöst!

  • lars_e

    Medlem
    23 oktober, 2013 vid 16:44

    Någon som ska ut imorgon (torsdag) eftermiddag? Enligt W-guru och klart.se hyfsad SV-vind och soligt o varmt 🙂
    Funderar på Dalarö eller möjligen Görveln (närmare jobbet) efter lunch.

  • electric

    Medlem
    23 oktober, 2013 vid 17:02

    Ja, nånstans blir det väl (Fituna eller Farstanäs för mig) – prognosen för morgondagen (torsdag) är ju lovande – men (som jag skrev i en annan tråd), efter dagens (onsdag) prognosmiss i Stockholm (iaf i södra delen, t ex Fituna, där det trots mycket lovande prognoser under hela e.m. inte blåste mer än 4 m/s. Tb var där kring kl 12, jag från kl 14.30) så kan man inte annat än börja misströsta inför de kommande dagarna, som ju har ungefär samma prognoser.

    /Lars

  • pataba

    Medlem
    24 oktober, 2013 vid 08:34

    Om någon är sugen så blåser det bra på Rasta nu, gissningsvis lagom med 6,0. Jag kommer inte att ge mig ut, måste låta gårdagens naprapatbehandling sätta sig först.

  • herr-pelegrin

    Medlem
    24 oktober, 2013 vid 08:48

    Torsdag – Ja, det ser ut verkligen ut att vara en kalasdag. VIND, SOL o VARMT! Viva verkar ligga nera men man ser ju att det brallar, t o m inne i stan.

    En annan får försöka tänka på annat när man jobbar o är lite justerad fysiskt.

  • raggarn

    Medlem
    24 oktober, 2013 vid 09:21

    vi drar till Adelsö vid 12-rycket…..

    verkar bli Rasta ist….

  • staffomania

    Medlem
    24 oktober, 2013 vid 12:24

    @Electric 717871 wrote:

    Ja, nånstans blir det väl (Fituna eller Farstanäs för mig) – prognosen för morgondagen (torsdag) är ju lovande – men (som jag skrev i en annan tråd), efter dagens (onsdag) prognosmiss i Stockholm (iaf i södra delen, t ex Fituna, där det trots mycket lovande prognoser under hela e.m. inte blåste mer än 4 m/s. Tb var där kring kl 12, jag från kl 14.30) så kan man inte annat än börja misströsta inför de kommande dagarna, som ju har ungefär samma prognoser.

    /Lars

    Jag vilken jäkla bomkörning det blev igår. Skulle tagit ledigt idag istället verkar det som.

Sida 31 av 87

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.