Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 2015

  • electric

    Medlem
    3 juli, 2015 vid 20:17

    Det blev som förväntat en bra Fituna-dag, med mycket folk (ca 20 pers. Men vi saknade Henryk …). Vind från syd som räckte för 5.5 och uppåt (själv körde jag 6.0 hela eftermiddagen). Jag tolkar den som “grundvind” och inte som sjöbris eftersom den hade bra styrka redan vid lunchtid och knappt minskade när kvällen närmade sig. Inte heller några “vackert-väder-moln” inåt land.
    /Lars

  • speedfreak

    Medlem
    4 juli, 2015 vid 05:05

    Björkvik var kanon igår! Tyvärr kom jag dit lite för sent men det fanns 6.0 vind kvar och kvällssol. Riktigt gött! Nu vill man ju bara ut igen, fast det ser väl lite sämre ut nu i helgen.

  • herr-pelegrin

    Medlem
    4 juli, 2015 vid 15:12

    Grattis till bra surf! Lördag Siljan = osurfbart!

  • irieman

    Medlem
    4 juli, 2015 vid 19:46

    6.0-7.0 på Torö i fredags i lysande väder, shortsväder dessutom, inget behov av våtdräkt! 🙂

  • tigerflash

    Medlem
    4 juli, 2015 vid 20:07

    Ser ut att bli ok på måndag förmiddag och lunch innan regnet kommer. Kanske ett besök till Tyresö strand är på sin plats:) lite regn har ingen dött av..👍 / Erik

  • tall-jonny

    Medlem
    5 juli, 2015 vid 15:28

    @Tigerflash 734167 wrote:

    Ser ut att bli ok på måndag förmiddag och lunch innan regnet kommer. Kanske ett besök till Tyresö strand är på sin plats:) lite regn har ingen dött av..👍

    Tisdag, vilka träffar man på Torö?

  • semisinker

    Medlem
    6 juli, 2015 vid 19:20

    Torö tidigt tisdag morgon Tall J?

  • kimengqvist

    Medlem
    6 juli, 2015 vid 19:34

    Vart surfar man imorgonkväll runt Sthlm?

  • tigerflash

    Medlem
    6 juli, 2015 vid 20:24

    Morgondagen ser ju oförskämt bra ut.:) några som skall ut imorn på dagen?? Närlunda/ Farstanäs ??
    / Erik

  • staffomania

    Medlem
    6 juli, 2015 vid 22:21

    Funderar på Farstanäs eller Närlunda imorgon EM/Kväll. Farstanäs blir ju rätt byigt och nästintill frånlandsvind vid V (men surfbart en bit ut). Närlunda brukar det ju kunna vara lite väl mycket folk på och speciellt nu under badtider så vette fan.

  • hanlar

    Medlem
    7 juli, 2015 vid 04:45

    Kommer köra på farstanäs under dagen. Där runt lunch.

  • goose

    Medlem
    7 juli, 2015 vid 05:39

    Brevik i Österåker brukar funka bra vid väst.

  • tigerflash

    Medlem
    7 juli, 2015 vid 07:56

    Lutar åt Farstanäs om någon timme. Skulle tro att jag är där mellan 12-13. 🙂 ” lite ändring i schemat då mitt 5,7 förmodligen blir åthelvete för stort runt lunch så avvaktar kanske till runt 15 tiden och hoppas det lugnat ner sig 3-4 s/m tills dess.”

  • intrepid

    Medlem
    7 juli, 2015 vid 08:12

    Fågelöudde funkar på väst

  • herr-pelegrin

    Medlem
    7 juli, 2015 vid 08:15

    Tisdag – Kl 10.15. Ja, som Ni förstår så gässar det bra i södra. Enligt Viva SV i Nynäs men på Muskö ser det ut att vara ren väst och väldigt byigt.

Sida 24 av 64

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 2015

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.