Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 2015

  • surfing_is_great

    Medlem
    9 november, 2015 vid 16:23

    Va heter FB-gruppen då?

  • electric

    Medlem
    9 november, 2015 vid 19:47

    @surfing_is_great 736868 wrote:

    Va heter FB-gruppen då?

    Det berättar jag inte 🙁 .

    Men ok då: Lövstabadet. Och här några andra fb-grupper i Stockholmstrakten: Fituna Surfspot, Södertälje Windsurfing Club SWC, Södertälje Windsurfing Club (som är den officiella), Tyresö Windsurfing Club, Österskärs Vindsurfingklubb, Lidingösurfers, Torö Stenstrand, Södertörns surfklubb … Ja, ska man kolla rapporter och diskutera prognoser om alla skippar Surfzone så blir man ju tokig.

    Heja Surfzone!

    /Lars

    (Och så fann jag att det finns en fb-grupp som heter “Surfzone Köp&Sälj”. Jamen hallå! Ska man nu förutom Köp&Sälj här på “riktiga” Surfzone även börja kolla på och annonsera på denna! Det här är ju rena vansinnet. (Tack och lov tycks vi alla iaf rata Blocket. Alltid nåt). Suck, nu upptäckte jag att det finns ytterligare en “Surfzone Köp Och Sälj”. Vad ÄR detta! Ja, sådär kan man hålla på i oändlighet. Om man vill. Det vill inte jag.)

  • malteaserr

    Medlem
    9 november, 2015 vid 20:16

    On topic. Ska någon till Närlunda i morgon fm? Vore najs med sällskap.

  • micke_g

    Medlem
    9 november, 2015 vid 21:15

    Tusan – bra V-vind och sol! Jag kommer – kan inte stanna så länge så jag försöker nog vara där hyfsat tidigt (kanske prova seglet?)
    /Micke

  • herr-pelegrin

    Medlem
    10 november, 2015 vid 10:35

    Tisdag – Kl 11.30 NV ganska jämna(!) 6-8 m/s i södra skärgården. Växlande molnighet.

  • labbe

    Medlem
    11 november, 2015 vid 10:38

    Närlunda , riggar 7,7 jag är skeptisk…/L

  • labbe

    Medlem
    11 november, 2015 vid 11:50

    Närlunda mest guppa, enstaka planingar med 7:7 väntar och ser om det ökar /L

  • herr-pelegrin

    Medlem
    11 november, 2015 vid 21:18

    Södra skärgården hade varit bättre. Här drog det på på dagen men jag pratade med en person samtidigt inne i stan som sa att det var rätt lugnt därinne.

  • pete

    Medlem
    12 november, 2015 vid 17:00

    Ska man åka till Fituna imorrn? Vinden lockar, men inte novembervädret. Inget regn proggat nu iofs. Åsså det här med komptid o h-e…

  • dendrite

    Medlem
    12 november, 2015 vid 18:37

    Imorgon ser det ut att bli kuling! Blir Brevik efter lunch för min del!

  • henryk

    Medlem
    12 november, 2015 vid 21:43

    @pete 736933 wrote:

    Ska man åka till Fituna imorrn? Vinden lockar, men inte novembervädret. Inget regn proggat nu iofs. Åsså det här med komptid

    Funderar också på Fituna men blev påmind om att det kan va rätt risky med sidvindsspot när det nu börjar bli riktigt kallt… Har man otur och något pajer eller om utrustningen driver iväg så kan det ta lång tid att komma iland….
    Man bör nog ha det i åtanke iaf.

    Är ju samma situation på Lövsta där jag ju blev förvånad över alla gubbs som var ute i helgen….

    Skickas från min iPad via Tapatalk

  • electric

    Medlem
    12 november, 2015 vid 22:20

    Betr Fituna tycks det finnas fler än du och pete som också funderar på (men inte bestämt) att åka dit. Jag är en av dem. Vad gäller temperatur så är det ju trots allt ganska varmt i luften, 8-9 grader, och jag tror (men vet inte) att vattentemp fortfarande är över 10 grader.
    Sen gäller den vanliga osäkerheten om regn eller ej samt när västvridet kommer (men jag tror det kommer att påverka först framåt kvällen).
    /Lars

  • bjornen

    Medlem
    13 november, 2015 vid 07:16

    Jag drar nog mot Dalarö runt 10-11 om vinden kommit igång.

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    13 november, 2015 vid 08:41

    Om någon funderat på Björkvik men inte vill köra ensam så tänkte jag mig Lilla Sand efter lunch. Just nu verkar vinden inte ha kommit i gång så jag avvaktar någon timme.

  • bjornen

    Medlem
    13 november, 2015 vid 10:38

    Det ser bra ut på dalarö. Riggar 7,1 race och drar ut.

Sida 54 av 64

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 2015

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.