Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 2015

  • dabej

    Medlem
    13 november, 2015 vid 11:13

    För folk i västerort kör jag vid hässelby allmänna bad idag efter lunch. Bättre än lövsta om det blir lite väst i vinden ✌. Håller tummarna för sällskap därute

  • dendrite

    Medlem
    13 november, 2015 vid 11:17

    Vi blir 2st som åker till Brevik i eftermiddag. Framme vid 14 tiden.

  • staffomania

    Medlem
    13 november, 2015 vid 12:52

    Kul att många fortfarande verkar köra! Gick tyvärr hål i min nya våtdräkt men har nu reklamerat den och passar då på att byta till en torrdräkt. Så säsongen kan bli lång i år. 🙂

  • henryk

    Medlem
    14 november, 2015 vid 12:12

    Närlunda gässar på hyfsat nu… Inte en käft här , bara tre svanar ute, riggar 8,7

  • jiveman

    Medlem
    22 november, 2015 vid 19:27

    Hej! Hade gärna sett någon information var folk åker och surfar. Är det enbart FB som gäller nu för tiden eller finns det någon sida här på konfen som jag ej hittar?
    Tänkte höra om någon skall till Torö eller Ingarö, Björkvik på tisdag (24/11)?

    Ha det bra, Claes Jiveman

  • dendrite

    Medlem
    22 november, 2015 vid 21:40

    Antar att du kör med torrdräkt med tanke på temperaturen?
    Skulle gärna surfa lite själv men blir för kallt med 5/3 i minusgrader.

  • jiveman

    Medlem
    23 november, 2015 vid 06:51

    Hej! Ser ut att vara runt 5 plusgrader på tisdag (24/11) och onsdag. Vill tro att det ska fungera med 5/3 med underställ eller det måste gå för jag vill verkligen surfa.

  • kimengqvist

    Medlem
    24 november, 2015 vid 12:15

    http://spotguide.kicks-ass.net

    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  • kimengqvist

    Medlem
    24 november, 2015 vid 12:17

    Där är en sida med de flesta spotsen! Skulle gärna åkt ut i vecka men nedbäddad med förkylning och feber så känns det inte optimalt. Har köpt Xcel 6/5/4 som jag hoppas kan hålla värmen hela vintern

    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  • sundheden

    Medlem
    24 november, 2015 vid 15:57

    Fan va jag är kall hela tiden nu. Är rädd att säsongen är över för min del om jag inte köper en bastu på släp efter bilen och en dräkt med 1cm neopren. 😀
    i-lands-problem DeLuxe.
    Kanske till nästa vinter köper jag mig en tjockare dräkt.

    Är så galet sugen på att dra ut på vattnet nu… Ingen idé att tro på Windguru har jag bittert lärt mig men med en stor portion tur blir det bra på lördag, 5 grader och regn.

  • dendrite

    Medlem
    24 november, 2015 vid 17:47

    Hoppas också på att lördag blir surfbar. Men kallt som fan är det.. Nu skulle man åka till Sydafrika istället.

  • bjornen

    Medlem
    24 november, 2015 vid 20:15

    Tänkte nog dra till Dalarö i morgon på förmiddagen om det inte är för djäkligt väder.

  • bjornen

    Medlem
    26 november, 2015 vid 13:11

    Vi blir två som åker till Dalarö i morgon. Siktar på att vara där runt 10-11. Kul om det kommer fler

  • dendrite

    Medlem
    26 november, 2015 vid 20:37

    Är det någon som tänkt åka till Brevik imorgon?

  • surfchrille

    Medlem
    27 november, 2015 vid 06:45

    Tänker köra vid Lövsta eller Hässelby allmänna bad ( http://kartor.eniro.se/m/7T2Md ) bad både lördag och söndag. Kommer nog minst en lövstasurfare till. Vore kul med mer sällskap. Imorgon börjar jag köra vid ett-tiden.

Sida 55 av 64

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 2015

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.