Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 2016

  • alltidxx

    Medlem
    20 oktober, 2016 vid 21:52

    @IrieMan 741893 wrote:

    Sandarna funkar säkert bra men jag kan rekommendera Fågelöudde på Ost, riktigt bra freeride/slalom/freestyle-ställe.

    Ja det såg sjysst ut. Jag kommer nog dit. Vart ligger sandarna? Hittar ingen sådan plats i Stockholmsområdet.

  • sundheden

    Medlem
    21 oktober, 2016 vid 07:17

    @Alltidxx 741911 wrote:

    Ja det såg sjysst ut. Jag kommer nog dit. Vart ligger sandarna? Hittar ingen sådan plats i Stockholmsområdet.

    Spotguide-länk: Sandarna, Ingarö

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    21 oktober, 2016 vid 08:10

    Ingarö/Björkvik. Se spotguiden.

    Skickat från min LG-X150 via Tapatalk

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    21 oktober, 2016 vid 18:43

    Tre vindsurfare och en kiteare på Lilla Sand i dag. Stundtals riktigt bra drag i byarna. Ca 90 graders vindvinkel vilket funkar utmärkt där. Samma i morgon men mer vind. 😀

    Skickat från min LG-X150 via Tapatalk

  • jiveman

    Medlem
    21 oktober, 2016 vid 19:18

    @BJÖRKVIKSMANNEN 741923 wrote:

    Tre vindsurfare och en kiteare på Lilla Sand i dag. Stundtals riktigt bra drag i byarna. Ca 90 graders vindvinkel vilket funkar utmärkt där. Samma i morgon men mer vind. 😀

    Skickat från min LG-X150 via Tapatalk

    Tror morgondagen blir riktigt bra vid Sandarna. Dagen var bra och det blir nog ännu bättre i morron.

    Claes

  • herr-pelegrin

    Medlem
    22 oktober, 2016 vid 07:21

    Lördag – Kl 09.15. Det blåser klart bättre i inre södra än i går eftermiddag. 13-16 m/s i Nynäs men betydligt mindre inomskärs. Det kändes klart svalt ute med bara dryga 4 plusgrader.

  • pete

    Medlem
    22 oktober, 2016 vid 08:28

    Lilla Sand vid Björkvik låter ju intressant – kör några där idag lördag? Verkar ju inte bli nåt regn att tala om heller.

  • wilund

    Medlem
    22 oktober, 2016 vid 08:32

    Påväg nu

  • sundheden

    Medlem
    22 oktober, 2016 vid 08:47

    På väg mot Kapellskär.

    Via Tapatalk
    / Stefan Sundheden

  • irieman

    Medlem
    22 oktober, 2016 vid 09:11

    Hmm…. funderar på att testa Lilla Sand jag med.

  • sailortrash

    Medlem
    22 oktober, 2016 vid 11:35

    8-12 ca vid Österskär, längst in i trälhavet. Stadig och fin vind, som det brukar va på öst. Håller nog hela dan, ifall ngn fortfarande tvekar..

  • hanlar

    Medlem
    22 oktober, 2016 vid 14:44

    Premiär för mig i björkvik lilla sand idag. Trevligt ställe med trevligt folk. Stundtals riktigt bra vind. 10-15 vindsurfare å några kitare. Kördes 4,7 å uppåt

  • pete

    Medlem
    22 oktober, 2016 vid 16:01

    Ja, Lilla Sand var verkligen över förväntan tycker jag! Öppen fin rak ostlig vind utan Björkviks ökända sydchopp. Bra alternativ på ost!
    /Peter

  • surfing_is_great

    Medlem
    22 oktober, 2016 vid 16:38

    Fågelöudde va oxå bra idag! Lute av och på men när de tryck på så va det ordentligt! Körde 5.3 och 85l

    Kör kanske sandarna imorn för omväxlings skull!

    Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    22 oktober, 2016 vid 16:40

    Fantastisk uppslutning på Sandarna idag, säkert femton gubbs på fjärden trots det något bistra vädret. Får se hur det ser ut i morgon, inte omöjligt att det blir en sväng ut på vattnet då med

    Skickat från min LG-X150 via Tapatalk

Sida 61 av 72

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 2016

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.