Stockholm 2016

This topic has 1,076 svar, 80 deltagare, and was last updated 3 years, 1 month sedan by  Sundheden.

• Författare
     BJORKVIKSMANNEN 
    Deltagare

Fredag ser regnfri ut, lite upp och ned med vindproggen bara. Lite mer vind än i Söndags dock och det var ju o.k med 7.5.

Skickat från min LG-X150 via Tapatalk

Alltidxx 
    Deltagare

@IrieMan 741893 wrote:

Sandarna funkar säkert bra men jag kan rekommendera Fågelöudde på Ost, riktigt bra freeride/slalom/freestyle-ställe.

Ja det såg sjysst ut. Jag kommer nog dit. Vart ligger sandarna? Hittar ingen sådan plats i Stockholmsområdet.

Sundheden 
    Deltagare

@Alltidxx 741911 wrote:

Ja det såg sjysst ut. Jag kommer nog dit. Vart ligger sandarna? Hittar ingen sådan plats i Stockholmsområdet.

Spotguide-länk: Sandarna, Ingarö

BJORKVIKSMANNEN 
    Deltagare

Ingarö/Björkvik. Se spotguiden.

BJORKVIKSMANNEN 
    Deltagare

Tre vindsurfare och en kiteare på Lilla Sand i dag. Stundtals riktigt bra drag i byarna. Ca 90 graders vindvinkel vilket funkar utmärkt där. Samma i morgon men mer vind. 😀

Jiveman 
    Deltagare

@BJÖRKVIKSMANNEN 741923 wrote:

Tre vindsurfare och en kiteare på Lilla Sand i dag. Stundtals riktigt bra drag i byarna. Ca 90 graders vindvinkel vilket funkar utmärkt där. Samma i morgon men mer vind. 😀

Tror morgondagen blir riktigt bra vid Sandarna. Dagen var bra och det blir nog ännu bättre i morron.

Claes

Herr Pelegrin 
    Deltagare

Lördag – Kl 09.15. Det blåser klart bättre i inre södra än i går eftermiddag. 13-16 m/s i Nynäs men betydligt mindre inomskärs. Det kändes klart svalt ute med bara dryga 4 plusgrader.

pete 
    Deltagare

Lilla Sand vid Björkvik låter ju intressant – kör några där idag lördag? Verkar ju inte bli nåt regn att tala om heller.

/Peter

wilund 
    Deltagare

Påväg nu

Sundheden 
    Deltagare

På väg mot Kapellskär.

Via Tapatalk
    / Stefan Sundheden

IrieMan 
    Deltagare

Hmm…. funderar på att testa Lilla Sand jag med.

sailortrash 
    Deltagare

8-12 ca vid Österskär, längst in i trälhavet. Stadig och fin vind, som det brukar va på öst. Håller nog hela dan, ifall ngn fortfarande tvekar..

hanlar 
    Deltagare

Premiär för mig i björkvik lilla sand idag. Trevligt ställe med trevligt folk. Stundtals riktigt bra vind. 10-15 vindsurfare å några kitare. Kördes 4,7 å uppåt

pete 
    Deltagare

Ja, Lilla Sand var verkligen över förväntan tycker jag! Öppen fin rak ostlig vind utan Björkviks ökända sydchopp. Bra alternativ på ost!
    /Peter

/Peter

surfing_is_great 
    Deltagare

Fågelöudde va oxå bra idag! Lute av och på men när de tryck på så va det ordentligt! Körde 5.3 och 85l

Kör kanske sandarna imorn för omväxlings skull!

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

Visar 15 inlägg - 901 till 915 (av 1,077 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2020 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account