Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 2017

  • tigerflash

    Medlem
    10 juni, 2017 vid 16:37

    Vi är några som sneglar på fituna också… verkar vrida mot syd vid nynäs vid 12 och vid 13 tiden på fituna. 😃😃/ Erik

    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  • jiveman

    Medlem
    10 juni, 2017 vid 18:37

    Jag hänger också med. Ropa till vad som gäller bara.
    /Claes

  • vindsokaren

    Medlem
    10 juni, 2017 vid 21:22

    Kommer också till Fituna vid 13.

  • labbe

    Medlem
    11 juni, 2017 vid 08:56

    Någon som vet när vindmätaren på Fituna tas i bruk igen? Electric?
    /L

  • irieman

    Medlem
    11 juni, 2017 vid 09:29

    Blir nog Fituna för mig också.

  • tigerflash

    Medlem
    11 juni, 2017 vid 09:34

    Jag chansar också på fituna… runt 13 tiden.👍👍

    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  • pete

    Medlem
    11 juni, 2017 vid 09:43

    Åkej, då drar jag oxå till Fituna nu – även om möjligen t ex Dalarö funkar bättre idag… fast det ser ju ut dom om riktningen börjar ställa in sig nu på Fituna.

  • electric

    Medlem
    11 juni, 2017 vid 10:00

    @labbe 744201 wrote:

    Någon som vet när vindmätaren på Fituna tas i bruk igen? Electric?
    /L

    Jag kollade upp det för en vecka sedan, och det är iaf på g. Jag gissar om nån vecka eller två.
    /Lars

  • electric

    Medlem
    11 juni, 2017 vid 21:33

    Eftersom ingen rapporterat här från Fituna idag (söndag) så gör väl jag det trots att jag inte var där: De hade en bra dag med fullt tryck med segel kring 6.5.

    (Hur vet jag det? Jag råkade stöta på det på FB och relaterar det här eftersom jag vet att det är fler än jag som föredrar ETT samlat ställe för information om vindsurfing, dvs Surfzone, istället för att jaga runt på FB. Och samtidigt stöda vår egen bransch (inkl “våra” annonsörer) istället för att göda Zuckerberg och hans annonsörer.).

    /Lars

  • irieman

    Medlem
    11 juni, 2017 vid 22:40

    @Electric 744211 wrote:

    Eftersom ingen rapporterat här från Fituna idag (söndag) så gör väl jag det trots att jag inte var där: De hade en bra dag med fullt tryck med segel kring 6.5.

    (Hur vet jag det? Jag råkade stöta på det på FB och relaterar det här eftersom jag vet att det är fler än jag som föredrar ETT samlat ställe för information om vindsurfing, dvs Surfzone, istället för att jaga runt på FB. Och samtidigt stöda vår egen bransch (inkl “våra” annonsörer) istället för att göda Zuckerberg och hans annonsörer.).

    /Lars

    Well said! Jag har inte ens FB!

    Som sagt, en bra dag med bra tryck i några timmar! Körde 7.0.

  • staffomania

    Medlem
    11 juni, 2017 vid 22:42

    @Electric 744211 wrote:

    Eftersom ingen rapporterat här från Fituna idag (söndag) så gör väl jag det trots att jag inte var där: De hade en bra dag med fullt tryck med segel kring 6.5.

    (Hur vet jag det? Jag råkade stöta på det på FB och relaterar det här eftersom jag vet att det är fler än jag som föredrar ETT samlat ställe för information om vindsurfing, dvs Surfzone, istället för att jaga runt på FB. Och samtidigt stöda vår egen bransch (inkl “våra” annonsörer) istället för att göda Zuckerberg och hans annonsörer.).

    /Lars

    Själv körde 7.8 hela tiden men hade nog kunnat köra mindre ett tag. Jäkligt bra var det i alla fall.

  • labbe

    Medlem
    12 juni, 2017 vid 10:38

    Närlunda går lite gäss , riggar 6:7
    /L

  • labbe

    Medlem
    12 juni, 2017 vid 12:02

    Närlunda 6:7 funkar bra i byarna, kommer och går med molnen, droppat en del för 20 min sedan, men verkar öka något igen, korta repor när det funkar

  • electric

    Medlem
    12 juni, 2017 vid 12:55

    Jag chansade på Farstanäs. Har riggat 6,9 men skippar att ge mig ut pga väl mycket väst i kombination med för lite vind (utom i byarna) (trots att Brandalsundmätaren visar 8 i medel. Mäkligt!), Får satsa på nordan vid Sandvikens brygga i morgon istället.
    /Lars

  • herr-pelegrin

    Medlem
    12 juni, 2017 vid 18:21

    Det var lite symtomatiskt för måndagen, dvs på och av. Hade möjlighet på em från 15 men la ned Horsan när det blev dip efter två korta skurar. Senare drog det på igen men såg aldrig riktigt hundra bra ut. I morgon däremot….(!)

Sida 22 av 79

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 2017

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.