Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 2017

  • xhib

    Medlem
    6 juli, 2017 vid 17:18

    Peter, det är inte bara du som tycker så. Jag hoppas att det är en tillfällig design, för som användargränssnittet är just nu så tror jag att det är ett effektivt sätt att döda all aktivitet på Surfzone. 🙁

  • steffo

    Medlem
    6 juli, 2017 vid 18:52

    Tack för synpunkterna!

    Det har varit ett stort steg och mycket arbete för att uppgradera surfzone och vi har inte haft möjlighet att få allt rätt på en gång. Räkna med att det tar ytterligare några veckor innan vi har fixat till det mest uppenbara.

    Forumet har en del att önska just nu men det kommer att ordnas till.
    Exempelvis för att komma till sista inlägget så klicka på tidsangivelsen så hamnar du rätt.

    Återigen tack för synpunkterna och vi tar gärna emot all form av kritik, både ris och ros!

  • pete

    Medlem
    7 juli, 2017 vid 09:05

    @Steffo: Pinna gärna upp en egen ny tråd för Ris&Ros för nya Surfzone.
    Dagens sjörapport gör ingen surfare glad: Omkring syd eller tidvis växlande 2-7, MEN lokaproggen för Fituna lovar betydligt bättre – uppåt 12 som max (fan tro’t). Jag drar dit efter lunch.
    /Peter

    Attachment Image
  • herr-pelegrin

    Medlem
    7 juli, 2017 vid 12:16

    Fredag – 11.15 åkte jag från Muskö och då det hade inte kommit igång. Däremot närmade sig ett molnområde söder ifrån så det kanske kan bli något senare under dagen.

  • herr-pelegrin

    Medlem
    9 juli, 2017 vid 17:37

    Så där lite by the way! I fredags var det tydligen klockrent på Fituna men inte en rad om detta i Surfzone…

    Jag lägger ut en utmaning – nästa inlägg om vind eller icke vind får någon annan lägga ut! Var så goda!

  • bjorn_enqvist

    Medlem
    10 juli, 2017 vid 11:30

    Någon som tror på fituna idag?

  • steffo

    Medlem
    10 juli, 2017 vid 11:43

    Ser ut som att det kan bli 6-7 m/s men inget riktigt brisväder idag som det känns.

  • herr-pelegrin

    Medlem
    10 juli, 2017 vid 13:10

    Måndag – Kl 13.00 har det avtagit något på Mysingen. Runt 5-7 m/s på syd.

  • mexi_

    Medlem
    12 juli, 2017 vid 08:45

    Med lite tur kanske man kan få lite planing idag….

  • tigerflash

    Medlem
    12 juli, 2017 vid 22:01

    Är det någon mer än mig som har tankar på Sandvikens brygga i morgon efter lunch eller vid lunchtid!?/ /Erik 😃👍

  • tigerflash

    Medlem
    13 juli, 2017 vid 13:06

    Åker till “bryggan ” nu får vi se.😃😃/ Erik

  • tigerflash

    Medlem
    13 juli, 2017 vid 13:40

    Sanvikens brygga just nu… 7-12. Bra riktning… helt ensam. Bara att rigga.👍👍

  • vindsokaren

    Medlem
    13 juli, 2017 vid 18:53

    Argghhhhh man ska inte ens gå ned till surfstranden vid svår abstinens.
    Men dottern ville bada
    5st som har bra tryck i 6.5 Tyresö strand med NV vindar

  • herr-pelegrin

    Medlem
    13 juli, 2017 vid 19:57

    Horsan såg grymt bra ut på eftermiddagen med rätt mycket NV men jag hade inte möjlighet att ge mig ut förrän 16.30. Provade 4.8 men då avtog vinden rätt rejält till V så det fick bli 6.5 som i alla fall funkade bra i byarna.

  • tigerflash

    Medlem
    13 juli, 2017 vid 21:29

    Riggade 6,6 och 95l vid Sandvikens brygga… kanon riktning men när jag klev ut vred det mer mot väst och blev skit ganska snabbt. En sväng till ön och tillbaka med några stunder med tryck. Hämtade 110 L fort som bara den men vridet mot väst låg kvar så det blev sorti idag men bara att komma igen.😃😃/ Erik

Sida 30 av 79

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 2017

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.