Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 2017

  • cottin

    Medlem
    14 oktober, 2017 vid 19:54

    Ok! Ny prognos neddragen till typ 5 överallt så kanske får vänta ett par dagar till.

  • sundheden

    Medlem
    15 oktober, 2017 vid 16:32

    En fin söndag utan vind, vad gör man då.
    Jag var ute och flög lite med min drönare idag vid min hemmaspot, Breviksbadet/Trälhavet vid Åkersberga.
    La på en kompass också. Brevik funkar egentligen på allt från V till S till O men såklart inte optimal på alla riktningar.


    Klicka här för lite större bild


    Klicka här för lite större bild

    Satelitperspektiv på Eniro.

  • vindsokaren

    Medlem
    15 oktober, 2017 vid 19:40

    Alltid lika trevligt med drönarvyer!

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    15 oktober, 2017 vid 19:47

    ÄNTLIGEN!! Tisdagen ser ut att bli hyffsat blåsig. Torö någon?

  • mrquality

    Medlem
    15 oktober, 2017 vid 21:24

    Fina bilder Stefan! Har du “follow me” funktionen på drönare???

  • herr-pelegrin

    Medlem
    16 oktober, 2017 vid 10:34

    Måndag – Vinden kom igång efter 10 och vid 10.30-tiden är det helt ok surfvind på V i södra. 15 grader i luften(!).

  • speedfreak

    Medlem
    16 oktober, 2017 vid 11:21

    Brevik visar sig från sin bästa sida just nu! Fint tryck från väst och jämna fina vågor. Kör 6.0 och 120 men skulle lätt kunna gå ner om man inte vill. Kul förmiddag.

  • sailortrash

    Medlem
    16 oktober, 2017 vid 13:42

    vilket Brevik surfar du? Brevik i österåker? där finns inga vågor….

  • speedfreak

    Medlem
    16 oktober, 2017 vid 14:49

    Haha, ja jag kanske överdrev lite 😉. Lite mer små dyningar kanske men det var mer en känsla att det var ovanligt jämnt, inte så spattigt från alla möjliga håll som det brukar vara.

  • sailortrash

    Medlem
    16 oktober, 2017 vid 15:15

    nej jag håller med, vinden verkar väldigt fin och jämn idag, trots att den ligger på väst (sitter och tittar på den…)

    annars är det ju bra plattvatten, och bra slalom/freeride förhållanden vid brevik (tyvärr inte våg…)

  • smurfolle

    Medlem
    16 oktober, 2017 vid 16:33

    vad säger ni om torö imorn?

  • evert

    Medlem
    16 oktober, 2017 vid 19:15

    Hur är Torö på sydväst? Kan man fortfarande gå i vid käringviken? Det ser ut som det ska vrida från syd till väst under dagen. Alternativ? Ingarö eller Brevik eller är vinden mkt svagare där tro?

    Jag kan ev imorgon. 😬

  • cottin

    Medlem
    16 oktober, 2017 vid 21:18

    Äääääääntligen, imorrn smäller det. Jag tänkte också på brevik pga vridet. Men kan någon gå i god torö så är jag på?!
    Tar med kameran så åker ni framför mig imorrn får ni en filmsnutt på er själva levererad 😉

  • irieman

    Medlem
    16 oktober, 2017 vid 21:18

    Torö är klockrent på sydväst! Det är framförallt på SV som det surfas som mest i Käringviken. Vrider det mer mot väst så är det Stenstranden som gäller.

  • smurfolle

    Medlem
    16 oktober, 2017 vid 22:22

    På danska http://fcoo.dk ser det ju bra ut 11-14 iaf. Kollar imorn bitti men tänker va där 10.30 om prognosen ser bra ut och nån annan kommer

Sida 61 av 79

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 2017

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.