Stockholm 2017

This topic has 1,183 svar, 91 deltagare, and was last updated 1 year, 8 months sedan by  sailortrash.

• Författare
     Jiveman 
    Deltagare

Jag och Johan kör Sandarna från kl. 10 i morron.
    Kan bli riktigt fint med fredlig riktning plus sol.

/Claes

Cottin 
    Deltagare

Ok, då hänger jag på till Sandarna och siktar på kl 10. Tar med mig en nybörjare också.

evert 
    Deltagare

Har ett möte till kl 12, drar efter det om det fortfarande ser lovande ut!

Skriv gärna en liten rad innan ni går ut vid Sandarna om rådande förhållanden! 😊

Micke_G 
    Deltagare

Vid sandarna. Typ 5 m/s 🤔
    Drar härifrån nu, kanske funkar senare idag – vem vet…

Cottin 
    Deltagare

Sandarna nu, imte super, folk riggar 7-8.6 för att testa. Men det är på gränsen

evert 
    Deltagare

Hoppas vinden ökar för er som är ute! Och tack till er som rapporterat!

Cottin 
    Deltagare

Har testat nu. Kommer man ut en bit från land är det bättre. Hade ok fart med 6.9 och slalombräda 60 kg. Men kramp i underarmar och stel frusna fingrar. Det börjar bli kallt nu 🙂

MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Lite svårt att tar höjd i början, annars lätt planing med 8.4 och 50 cm fena i Sandarna. Kallt vind men man måste kämpa på, vinter kommer ahahha

Cottin 
    Deltagare

Imorrn då? SO 11-22 m/s och regn hela dagen 🙂

evert 
    Deltagare

Du säljer verkligen in det! 😄
    Risk att frysa ihjäl redan innan man kommit ut på vattnet..? Det är inte lite regn som ska komma. 😖

Cottin 
    Deltagare

Nej du kanske har rätt, oktober + regn kan bli lite väl tufft. Jag avvaktar nog bättre dagar.

Sundheden 
    Deltagare

Jag står i valet och kvalet… Ska jag ta ledigt förmiddagen imorgon och sticka till Brevik/Åkersberga eller inte. Kommer bita rejält i skinnet imorgon med regnet.

Någon som ska till Brevik/Åkersberga imorrn FM?

smurfolle 
    Deltagare

Jag testar gärna Sandarna om det inte för mycke regn. Men nu står det ca 2 mm regn 12-18.. Hur mycke är det egentligen? För mycke eller?

Cottin 
    Deltagare

Klippte ihop lite film från Sandarna igår för er som missade de “fantastiska” förhållandena 🙂

http://www.feelthe.surf/#sandarna-23okt2017

evert 
    Deltagare

Tjusigt! 🙂

Ser ut att vara ca 2 mm/h imorgon em, det är måttligt enligt smhi. Tror det kan vara besvärande men vi får facit imorgon! Jag funderar på Brevik imorgon fm där det inte ska blåsa lika hårt, men avvaktar morgon bittis väder och prognos!

Visar 15 inlägg - 961 till 975 (av 1,184 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2019 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account