Stockholm 2017

This topic has 1,183 svar, 91 deltagare, and was last updated 1 year, 5 months sedan by  sailortrash.

• Författare
     sailortrash 
    Deltagare

V NV är lite side off på Brevik. När det är nord i vinden kan det bli lä ca 30-50 från stranden, eller svag frånlandsvind. Är det för mkt nord kan det blir svårt att ta sig in. Jag skulle åkt till resarö i stället

surfing_is_great 
    Deltagare

Blir närlunda på fm för mig! Kul jul

NikDan 
    Deltagare

Det lutar åt Närlunda för mig också.imorgon.

MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Ignen sol längre idag, men det blir surfare ändå. Funderar mellan Breviksbadet-Fågelöudde eller Närlunda…Inte lätt att bestämma sig idag ☺

MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Mot Brevik 😉

MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Önskar en trevlig SurfJul! Nu kör vi!!!

Bilagor:

Bilagor:
     MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Idag blev Breviksbadet och fick två stora jul presenter :
    1:a bäst planing sen jag började med vindsurfing 😀
    2:a det gick sönder joint när jag surfade tillbaka till stranden precis när jag var framme upptäckte den (Tur att jag var inte några km borta i vattnet och tur att jag hade en till joint i bilen)
    Tur också att jag tog min största älskade 8.4 segel så.det blev mycket planing.

Bilagor:

Bilagor:
     MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

God Jul Alla!!!! Min bäst planing idag 😊Väldigt nöjd, 26 km/h blev fart enligt min SUUNTO Ambit 3 😉Hoppas flera surf dagar under Jul ledighet…..never stop!

BJORKVIKSMANNEN 
    Deltagare

God Jul Alla!!!! Min bäst planing idag 😊Väldigt nöjd, 26 km/h blev fart enligt min SUUNTO Ambit 3 😉Hoppas flera surf dagar under Jul ledighet…..never stop!

<iframe src=”https://www.youtube.com/embed/Xfjc_gAnuzI?feature=oembed&wmode=opaque&showinfo=0&#8243; style=”border: none” gesture=”media” allow=”encrypted-media” allowfullscreen=”” name=”fitvid0″></iframe>

Ha, ha, ha! Surrealistiskt! Fortsätt filma mr quality.😂 God Jul!

1 användare tackade författaren för det här inlägget.
     BJORKVIKSMANNEN 
    Deltagare

Vad hände där? Värsta jätteemojjisarna!

MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

<iframe src=”https://www.youtube.com/embed/Xfjc_gAnuzI?feature=oembed&wmode=opaque&showinfo=0&#8243; style=”border: none” gesture=”media” allow=”encrypted-media” allowfullscreen=”” name=”fitvid0″></iframe>

Ha, ha, ha! Surrealistiskt! Fortsätt filma mr quality.😂 God Jul!

Det ska jag göra 😉Om någon undrar vad som jag säger(skriker )under planig: God Jul-Buon Natale- Yeahh. Jag skulle lägga till som pratbubblar i video men det blev inte så 😀

IrieMan 
    Deltagare

Torö imorgon (26/12) någon?

John 
    Deltagare

Funderar på imorgon 27/12. Någon mer?

NikDan 
    Deltagare

Ja, Torö om prognosen håller…

IrieMan 
    Deltagare

Hade gärna gjort det, men måste jobba. Knappt någon vind idag men vågorna var bra så det var massa surfare där. Vågbrädan måste alltid ligga i bilen……

Visar 15 inlägg - 1,156 till 1,170 (av 1,184 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2019 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account