Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm månd 10/9

  • hanlar

    Medlem
    10 september, 2012 vid 10:16

    Tror inte det är nån chansning. Jag ansluter efter 3.

  • henryk

    Medlem
    10 september, 2012 vid 13:02

    På g…

  • tsurf

    Medlem
    10 september, 2012 vid 13:09

    Blåser det? Var ute vid Solsidan där blåste det ca5m/s.

  • oscarlj

    Medlem
    10 september, 2012 vid 14:05
  • pete

    Medlem
    10 september, 2012 vid 15:22

    Packade bilen och drog glad i hågen mot nystart i Fituna. Men vid Haninge såg jag ett jätteregnområde i sydväst, så efter lite snabba väderkollar i farten med Landsort typ 3 m/s blev det en 360 i Biltema-rondellen och hemjobb istället. Kanske bättre tur imorrn… blev det nåt för er som var där?

  • electric

    Medlem
    10 september, 2012 vid 16:17
    pete;698021 wrote:
    Packade bilen och drog glad i hågen mot nystart i Fituna. Men vid Haninge såg jag ett jätteregnområde i sydväst, så efter lite snabba väderkollar i farten med Landsort typ 3 m/s blev det en 360 i Biltema-rondellen och hemjobb istället. Kanske bättre tur imorrn… blev det nåt för er som var där?

    Det var lika bra att du vände. Visserligen körde en person med 9 kvm o 132 l bräda en timme med fullplaning ca kl 14-15, medan jag och en annan med ca 7.4 kvm fick en schysst halvtimme. Sedan blev det inte mer, med undantag av en blåsig kvart (och då var det kul!) när regnområdet närmade sig. Det blev inte så mycket regn, däremot la vinden av.

    I morgon? Tja, kanske …

    /Lars

  • tsurf

    Medlem
    10 september, 2012 vid 17:57

    Verkar som hela veckan blir kasst förutom fredag men då blir det ordentligt med regn.

  • malteaserr

    Medlem
    11 september, 2012 vid 15:37
    TSURF;698033 wrote:
    Verkar som hela veckan blir kasst förutom fredag men då blir det ordentligt med regn.

    Är det någon som är ute nu? Jag funderar på en kvällssurf på baggenfjärden om det blåser förstås.

  • vindsokaren

    Medlem
    11 september, 2012 vid 20:43
    TSURF;698033 wrote:
    Verkar som hela veckan blir kasst förutom fredag men då blir det ordentligt med regn.

    Regn? Bara det blir kuling.käkar gröt nu varje dag för urladdning på fredag.
    Torö vore ju något,men det får duga att skutta runt på Årsta havsbad på fre.
    Vågorna får dock gärna komma till Gotland senare.

  • vindsokaren

    Medlem
    11 september, 2012 vid 21:08

    Hade ju kul där sist:
    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=UI2fePv8GLI&feature=player_detailpage”]Windsurfing in Ã…rsta havsbad – YouTube[/ame]

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm månd 10/9

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.