Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stor surf/kite/wakebutik i Gbg ;)

  • sourra

    Medlem
    13 oktober, 2010 vid 22:35

    Skedde inte det när Robsport/Kiteclub och NoComply slog sina påsar ihop?

  • haze

    Medlem
    14 oktober, 2010 vid 02:54

    Nej det gjorde det inte. Backdoor är alltså en surfbutik om du har missat det och de skall gå ihop med NoComply som redan har köpt upp RobSport för ett tag sedan.

    Så då blev det västkustens andra största(beronde på hur man räknar förmodligen) butik förmodligen efter Surfers med massa egna märken.

  • sourra

    Medlem
    14 oktober, 2010 vid 07:33

    Uj vad du vet mycket Hasse. Att Backdoor är en surfbutik är dock ingen hemlis, jag har varit ute hos Göran och hämtat prylar om än det var några år sedan.

    Jag tänkte mest på det Nicco skrev i slutet på den här tråden http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=72732&page=2 plus att jag hörde nåt om att BD-brädor skulle finnas på NC.

  • haze

    Medlem
    14 oktober, 2010 vid 07:53

    Inte vet jag om de hade slagit ihop butikerna då. Visste bara RobSport var uppköpta av NoComply och inte att Backdoor oxå ingick redan då. Men ber om ursäkt att jag postade detta då allsmäktige Sourra 😉

  • sourra

    Medlem
    14 oktober, 2010 vid 08:40

    Du är förlåten LF-Hasse. Jag kanske bara tolkade den tidigare posten fel eller så är Surfsverige lite efter.

  • kvabbso

    Medlem
    14 oktober, 2010 vid 09:11

    I love it, har inte varit på steffo sen dackefejden och ni håller på än 🙂 skönt att vissa saker inte ändrar sig

  • skotten

    Medlem
    14 oktober, 2010 vid 10:49

    haha its shit like this that makes me think its worth posting : )

  • blackadder

    Medlem
    14 oktober, 2010 vid 18:51

    Hahaha

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stor surf/kite/wakebutik i Gbg ;)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.