Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stress surf i morgon i norra Stockholm

  • Stress surf i morgon i norra Stockholm

    Publicerad av kallen på 26 augusti, 2011 vid 09:00

    Tänkte försöka komma ut en stund i morgon men har lite begränsat med tid så jag kan inte åkaså långt bort. Prognosen visar SO, vilket ställe norr om stan kan rekommenderas för morgondagen?

    mr-jibe svarade 12 år, 7 månader sedan 8 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • nachoman

    Medlem
    26 augusti, 2011 vid 09:29

    Då “långt bort” är odefinierat så skulle jag föreslå Brevik vid Åkersberga. Det funkar bra på SO och är ju bara en 20 min från Täby.

  • oscarlj

    Medlem
    26 augusti, 2011 vid 09:44

    Tja, jag är i samma situation, kommer nog försöka vara ute vid 8-9 tiden för att vara klar vid lunch.

    Jag funderar på antingen näsby park eller precis som nachoman säger, brevik eller österskärs havsbad

  • herr-pelegrin

    Medlem
    26 augusti, 2011 vid 09:59

    [ame=”http://www.surfzone.se/forum/forumdisplay.php?f=38″]Slalom & Speed & Racing – http://www.Surfzone.se[/ame%5D

  • kallen

    Medlem
    26 augusti, 2011 vid 13:22

    Österskär ser ju riktigt trevligt ut. Bara det inte vrider för mkt på syd. Skall nog försöka ta mig dit.

  • oscarlj

    Medlem
    26 augusti, 2011 vid 14:09

    Japp, blir nog Österskär för mig också. Tänkte nog vara där vi strax innan 9.

    Edit: Ändrar mig, kör nog oxå näsby park imorgon, lite närmare och verkar som om det blir mycket folk och lite plats på österskär.

  • mr-jibe

    Medlem
    26 augusti, 2011 vid 14:13

    Är i näsby park imorrn med min formula och 2polare med freeride, är förmodligen där till kl10 eller 11.

  • malteaserr

    Medlem
    27 augusti, 2011 vid 07:27
    Mr.Jibe;667416 wrote:
    Är i näsby park imorrn med min formula och 2polare med freeride, är förmodligen där till kl10 eller 11.

    är det något drag i näsby park, packar nu 🙂

  • pericson

    Medlem
    27 augusti, 2011 vid 08:55

    Ngt tips för dagen??

  • htn

    Medlem
    27 augusti, 2011 vid 14:04

    Testade Lövsta (ca 11-14) för första gången. Trevligt ställe inte långt från stan. Bra med riggyta ganska nära parkeringen. Byig sydost, riktig on/off-segling (körde storbräda 145l). Men det tryckte på skapligt i byarna. Fick ett par riktigt fina repor i full planing över till Ekerö:smile:.
    Vi var två som var ute.

  • mr-jibe

    Medlem
    27 augusti, 2011 vid 15:28

    Näsby park var kanon! brallade på rätt rejält! Va rätt många där och alla planade vad jag kunde se 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stress surf i morgon i norra Stockholm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.