• Strömstad

    Publicerad av oscar på 21 juli, 2012 vid 20:19

    Tjo, är på Galtö och kommer troligen segla lite söndagkväll och måndag. Nån annan i krokarna? Funderar på att testa stranden på västra Rossö.

    joachim_larsson svarade 11 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • moonkalle

    Medlem
    22 juli, 2012 vid 09:23

    Tjena! Jag ska surfa ikväll nånstans i krokarna . Västra rossö säger du , ja beror på vilken strand du menar. Är i grebbestad. Blir nog troligtvis här runt grebbestad för mig. 5.7 och freestyleplankan. Rossö kan va bra, men vid kortare session som d troligtvis blor ikväll så fÅr grebbestadviken eller sövalls camping duga:)

  • hejning

    Medlem
    22 juli, 2012 vid 10:45

    Halloj, är med i Grebbestad. Hur funkar det att kita i grebbedtadviken alt sövallscamping?

  • jalla

    Medlem
    22 juli, 2012 vid 11:13

    Jag är på Galtö och det blir här i viken ikväll mellan Galtö och fastlandet som funkar fint på sydväst. Joina gärna här för utanför dig på sydväst är ju inget vidare. Imorgon skulle funka för mig att åka till Råssö. Hör av dig eller titta förbi här om morrondagen.
    Hälsningar Jan.

  • oscar

    Medlem
    22 juli, 2012 vid 15:34
    Jalla;693728 wrote:
    Jag är på Galtö och det blir här i viken ikväll mellan Galtö och fastlandet som funkar fint på sydväst. Joina gärna här för utanför dig på sydväst är ju inget vidare. Imorgon skulle funka för mig att åka till Råssö. Hör av dig eller titta förbi här om morrondagen.
    Hälsningar Jan.

    Såg dig köra, får se om jag hinner ut ikväll har ju småkids nu 😉 Tar nog och testar Rossö imorgon förmiddag. Jag finns på 0706 120616

  • joachim_larsson

    Medlem
    23 juli, 2012 vid 05:49

    Vi kommer at segla i Havstensund hela nästa vecka ute i Torgrimen, där det svarta vattnet är med grynnor som skapar fantastiska uplevelser.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.