Strömstad

This topic has 5 svar, 5 deltagare, and was last updated 8 years, 3 months sedan by  Joachim_Larsson.

• Författare
     Oscar 
    Deltagare

Tjo, är på Galtö och kommer troligen segla lite söndagkväll och måndag. Nån annan i krokarna? Funderar på att testa stranden på västra Rossö.

Moonkalle 
    Deltagare

Tjena! Jag ska surfa ikväll nånstans i krokarna . Västra rossö säger du , ja beror på vilken strand du menar. Är i grebbestad. Blir nog troligtvis här runt grebbestad för mig. 5.7 och freestyleplankan. Rossö kan va bra, men vid kortare session som d troligtvis blor ikväll så fÅr grebbestadviken eller sövalls camping duga:)

Hejning 
    Medlem

Halloj, är med i Grebbestad. Hur funkar det att kita i grebbedtadviken alt sövallscamping?

Jalla 
    Deltagare

Jag är på Galtö och det blir här i viken ikväll mellan Galtö och fastlandet som funkar fint på sydväst. Joina gärna här för utanför dig på sydväst är ju inget vidare. Imorgon skulle funka för mig att åka till Råssö. Hör av dig eller titta förbi här om morrondagen.
    Hälsningar Jan.

Oscar 
    Deltagare
    Jalla;693728 wrote:
    Jag är på Galtö och det blir här i viken ikväll mellan Galtö och fastlandet som funkar fint på sydväst. Joina gärna här för utanför dig på sydväst är ju inget vidare. Imorgon skulle funka för mig att åka till Råssö. Hör av dig eller titta förbi här om morrondagen.
    Hälsningar Jan.

Såg dig köra, får se om jag hinner ut ikväll har ju småkids nu 😉 Tar nog och testar Rossö imorgon förmiddag. Jag finns på 0706 120616

Joachim_Larsson 
    Medlem

Vi kommer at segla i Havstensund hela nästa vecka ute i Torgrimen, där det svarta vattnet är med grynnor som skapar fantastiska uplevelser.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2020 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account