• gustav1980

    Medlem
    4 maj, 2019 vid 20:10

    V70/XC70 från 2008 fram tills att de slutade tillverkades har den funktionen, enstaka undantag finns för modeller med sportstolar. Samma gäller för S60/V60/V40/V50.
    Äldre modeller är jag osäker på, och tyvärr har Volvo helt slutat med fällbart framsätet på den senaste generationen bilar 🙁

    Passat tror jag aldrig har haft det som standard faktiskt, men Tiguan/T-roc senaste generationen har det. Vet att vw generellt krånglar lite med att erbjuda det som tillval också, finns bara i kombination med vissa utrustningspaket osv.

    Köp Volvo!

  • the_novice

    Medlem
    4 maj, 2019 vid 20:51

    På min passat variant (2008 tror jag ) så kör jag fram framsätet så långt det går, tar bort nackstödet, och fäller ryggstödet bakåt tills det tar emot. Det blir inte helt platt men det räcker hyfsat. 🙂

  • staffomania

    Medlem
    5 maj, 2019 vid 15:53

    V70/XC70 från 2008 fram tills att de slutade tillverkades har den funktionen, enstaka undantag finns för modeller med sportstolar. Samma gäller för S60/V60/V40/V50.

    Äldre modeller är jag osäker på, och tyvärr har Volvo helt slutat med fällbart framsätet på den senaste generationen bilar 🙁

    Passat tror jag aldrig har haft det som standard faktiskt, men Tiguan/T-roc senaste generationen har det. Vet att vw generellt krånglar lite med att erbjuda det som tillval också, finns bara i kombination med vissa utrustningspaket osv.

    Köp Volvo!

    Tack! Då ska jag kolla på Volvo.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.