Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Svensk vinnare av Magheroarty Classic

  • marangen

    Medlem
    2 november, 2015 vid 22:54

    Jävla chef du är Challgren😎

  • challgren

    Medlem
    3 november, 2015 vid 21:49

    Tack alla!!

    Det var sjukt kul att vara med och ännu roligare att min första vindsurfingtävling någonsin blev succé.
    Magheroarty Classic 2015 var kanske inte året då de allra bästa från Irland och UK var med men det kommer det inte stå något om i historieböckerna eller på plaketten på piren 😉 .
    Jag tror att jag kanske drar mig tillbaka obesegrad efter det här…hehe.

    /Christian

    ps. Det var galet jobbigt att segla intensiva 15min heat under en hel dag och jävlar vad min respekt ökade för de som tävlar på riktigt. Det är inte lätt att leverera under ett så kort heat.

  • mag

    Medlem
    4 november, 2015 vid 06:54

    Respekt!
    Njut av segern, lääänge!

  • jesper-b

    Medlem
    4 november, 2015 vid 07:52

    Challis!!!!!!! Grattis!!!!!!! Så ballt, första tävlingen och gå och vinna. Löjligt kul!

    Men vi vet ju att det bara beror på en sak – utrustningen!

    /JB

  • dr-masse

    Medlem
    4 november, 2015 vid 10:21

    Jag hade fel segel och blev därför utslagen av the Champ. 😉

    Jag försökte ge Christian en match och laddade bland annat på min högsta bakåt på flera år (krasch!), men han vann rätt enkelt över mig, som den bättre seglare han är. Mitt enkla motkrav var att “vinn nu hela tävlingen så att jag kan säga att jag blev utslagen av Mästaren”. Det ordnade han minsann!

    Det var otroligt kul att vara med och helt klart fick jag och Christian betalt för alla år av koll på PWA och WSL i vårt taktiksnack. Att Christian sen gick och vann var helt sjukt, även om mer eller mindre samtliga pro-seglare av olika anledningar inte kunde vara med just i år. Det gäller att vara på rätt plats vid rätt tillfälle.

    Vilket var kännetecknande för hela vår Irlandsresa – sanslöst bra timing. Mer om det kommer!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Svensk vinnare av Magheroarty Classic

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.