Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Svenskar i Pozo 2014

  • jonteasu

    Medlem
    10 juni, 2014 vid 19:35

    En liten uppdatering på bloggen. Kommer fler snart, med mycket bilder!

    Jonatan-Asu-Vindsurfing-Pozo1-667x375.jpg

    Sitter just nu och är riktigt bortskämd och tycker det är skit för att det blåser 3.6 med 72l vågis och är sämre ramper än på stranden i Lomma när man kör 5.2 och 100l freestyle.

  • mr-fwd

    Medlem
    11 juni, 2014 vid 10:38

    Haha. Humor!

  • tim-eriksson

    Medlem
    11 juni, 2014 vid 15:02

    Lite bilder från veckan, Jag missade tyvärr när Tommy hade konsert..

  • snaffe

    Medlem
    11 juni, 2014 vid 16:50

    Gött!
    Vågorna ser riktigt fina ut!!

  • jonteasu

    Medlem
    13 juni, 2014 vid 15:25

    Det var ju stört bra de första dagarna jag var där! Inte bara för att hoppa, utan också riktigt bra vågridning!

  • living

    Medlem
    14 juni, 2014 vid 13:22

    @mr fwd 723991 wrote:

    Living! Fåt jag visa mina plattlandningar på denna tråd??? Hehe. http://vimeo.com/m/97601097

    [video=vimeo;97601097]http://vimeo.com/97601097[/video]

    Respekt!
    Amatören landar platt ibland, men bara en sann mästare kan göra det på beställning!

  • orry

    Medlem
    14 juni, 2014 vid 15:37

    Bra bilder! Vad sägs om en snabbrecenssion av brädorna ni kör på?
    dvs goyan, starboarden och Quattro*2

  • tim-eriksson

    Medlem
    14 juni, 2014 vid 21:50

    Fanatic/Quattro/Goya/tabou tycker jag alla är askalas… Seriöst, det är främst om det är tri-fin/quad och padsen jag känner skillnad på. Alla är grymma.

    Men jag är inte så kräsen så finns säkert en hel del som tycker det är som natt och dag mellan brädorna… Men seriöst, jag skulle bara ha köpt den billigaste jag hittar. Rådiggade dock Goya Quad 84L men ärligt så är det mest designen och volymen som jag är såld på…

    Måste lyfta fram hur bra uthyrning de har i Pozo! Pozowind har sjukt bra grejer till bra priser! Al 360 slim carbon bom, Quattro, Goya, Fanatic brädor 2014, Goya/simmer 2014 segel. Hörde att lite 2015 prylar skulle komma in i veckan. Kommer aldrig ta med mig egna grejer till pozo, även om jag har bra grejer hemma. Pozowind levererar grymt bra service till bra priser!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Svenskar i Pozo 2014

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.