Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sverige bästa vågställe?

  • jesper-b

    Medlem
    7 december, 2010 vid 21:58

    Skulle jag hänga hemma i Sverige för vindsurfing skulle nog Halmstad vinna. Vindsurfing och surfing skulle det nog bli Gotland… NOG? Det är ju där jag hängt om somrarna senaste decenniet. Normalsommaren är det nog lite vindsäkrare på västkusten, men det är nog tvärt om vad gäller vågor. /JB

  • supergleiter

    Medlem
    9 september, 2011 vid 12:26

    Åkte runt Islands sydkust påsken i fjol och tyckte att varenda vik såg ut att leverera fina bryt. Mestadels verkade sanden vara samma som på land (len svar sand som säkert sätter sig permanent i våtdräkten), men även en del lavablock som man skulle vilja karlägga innan man satsar järnet.

    Skulle inte banga att testa

    Nackdelen med Island e väl att vattnet aldrig blir varmt, eller ens i närheten.

  • sea_surf

    Medlem
    9 september, 2011 vid 15:56

    Har aldrig tänkt på att Island kanske med lite diplomati skulle kunna införlivas med Skandinavien och tom Sverige. Ingen ekonomisk hit kanske men vore lite schysst, gillar de islänningar jag stött på hittills i mitt liv.
    /Christer O

  • fjant

    Medlem
    9 september, 2011 vid 16:39

    Skönt att man har så lite ledig tid att man inte behöver fundera på längre resor än till lokala spots. De kan leverera nog brutal surf för mig. Vinterresa till Maui redan bokad i övrigt! Vilka andra sköna svennar åker dit i vinter? 🙂

    /Fjant

  • gnaraloo-station

    Medlem
    9 september, 2011 vid 18:39

    Dalen är bäst i Sverige!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sverige bästa vågställe?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.