Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Swedish Legends – Sveriges vassaste surf hösten 2009!

  • sundberg

    Medlem
    18 september, 2009 vid 16:15

    Blir klippen som i pwa-finalen lär det bli en underbar höst =D Oklippt ftw!

  • philippos

    Medlem
    19 september, 2009 vid 12:00

    Härligt initiativ! Ska bli kul att följa/medverka.

    Personligen så tycker jag att ni verkar ha en vettig regelbok för första genomförandet. Mobila tävlingar med action och media coverage i en och samma smäll ligger verkligen i tiden. Lätt att delta och mycket tid på vattnet känns som de två viktigaste punkterna för en lyckad tävling. Finns många liknande koncept att inspireras av såsom JOSS, wavejam, The Airtime League m.fl.

    / Filip

  • el-maco

    Medlem
    22 september, 2009 vid 18:42

    Riktigt kul idé!

  • smurff

    Medlem
    2 oktober, 2009 vid 13:59
    Ola H.;574426 wrote:
    Shit, här gäller det att rycka fram sin gamla betamaxkamera märker jag. 6 minuter är ju extremt tight för att hinna med något om man dessutom räknar in en spolning (utmaning: vem lyckas få in en spolning som täcker hela 6-minutaren?). Men det är ju lite det som gör det kul och det blir nog enklare att få filmat också eftersom det stimulerar till att man byts av och filmar varandra.

    Det kan jag säkert fixa. har en viss vana att hamna i “tvättmaskinen”, hehe
    Om nån filmar mig då altså.
    Och dessutom.. denna helgen verkar leverera!

  • dr-masse

    Medlem
    3 oktober, 2009 vid 07:42

    Ja, fram med filmkamerorna nu – helgen och hela nästa vecka ser ju väldigt lovande ut!

  • dala-lama

    Medlem
    31 oktober, 2009 vid 13:52
    dr Masse;580535 wrote:
    Ja, fram med filmkamerorna nu – helgen och hela nästa vecka ser ju väldigt lovande ut!

    Kanske en liten halvtids uppdatering, man börjar ju bli lite nyfiken!!!
    Hur ser det ut på bidragsfronten?
    Per

  • dilbert

    Medlem
    31 oktober, 2009 vid 16:06
    Dala Lama;586087 wrote:
    Kanske en liten halvtids uppdatering, man börjar ju bli lite nyfiken!!!
    Hur ser det ut på bidragsfronten?
    Per

    Kollar man på ftp-servern så ligger bara mitt bidrag där.
    Kan vara att folk har sett det och insett att jag redan vunnit.
    Piddes brutala körning, fullmatad med trick, har lagt ribban högt!

    /Johan

  • el_duderino

    Medlem
    1 november, 2009 vid 11:21

    Jag kan inte titta på bidraget hur jag än gör… vad är knas? Står att filen inte existerar!

  • crash151

    Medlem
    1 november, 2009 vid 12:21
    El_Duderino;586223 wrote:
    Jag kan inte titta på bidraget hur jag än gör… vad är knas? Står att filen inte existerar!

    Samma för mig.

    Hoppas det blir fixat och det kommer in lite med bidrag. Riktigt kul ide.

    Tävlingen gäller bara segling i Sverige eller? Räcker det att vara Svensk och surfet kan vara från vilket land som helst? Typ sin Maui semester?

  • challgren

    Medlem
    1 november, 2009 vid 18:05

    Bara bidrag från segling i Sverige.

    Att man inte kan se bidragen från ftp:n är helt i sin ordning. Det är bara möjligt att ladda upp filer dit. Dessutom rensar vi ftp:n med jäma mellanrum men hittils har det inte kommit in så många bidrag, men tyvärr har det ju varit en extremt vindfattig period också. Vi kommer att lägga upp bidragen senare på en sida här i forumet och där man också kan rösta på bidragen.

    /Christian

  • crash151

    Medlem
    1 november, 2009 vid 18:41

    Ok.
    Hur många bidrag har du/ni fått in Christian? Så alla bidrag kommer att läggas ut i en tråd samtidigt då?
    Eller varför inte lägga ut bidragen i en tråd, när dom kommer in på fpt serven och lägga på röstnings funktionen efter deadline datum. Så får man mer tid att analysera/(“för stå sig på”). Vilket jag tycker skulle vara roligare och ger folk mer inspiration och ladd att göra mer filmer/bidrag.

  • challgren

    Medlem
    1 november, 2009 vid 20:12
    crash151;586283 wrote:
    Ok.
    Hur många bidrag har du/ni fått in Christian? Så alla bidrag kommer att läggas ut i en tråd samtidigt då?
    Eller varför inte lägga ut bidragen i en tråd, när dom kommer in på fpt serven och lägga på röstnings funktionen efter deadline datum. Så får man mer tid att analysera/(“för stå sig på”). Vilket jag tycker skulle vara roligare och ger folk mer inspiration och ladd att göra mer filmer/bidrag.

    Ja, man kan göra på flera sätt. Vi får se hur vi gör. Det har inte kommit in så många bidrag ännu. Vi återkommer med mer info.

    /CH

  • crash151

    Medlem
    18 november, 2009 vid 21:42

    Bump.
    Hur går det?

  • emilvikingstrand

    Medlem
    20 november, 2009 vid 17:13

    var hittar man de tävlande bidragen?

  • dilbert

    Medlem
    5 december, 2009 vid 16:35

    Hur är status på tävlingen?

    För att få in fler bidrag nästa år, så kanske tiden ska minskas? 2-4 minuter?

    /Johan

Sida 4 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Swedish Legends – Sveriges vassaste surf hösten 2009!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.