Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sydlig vind på söndag/måndag i GBG

  • fantomen

    Medlem
    30 mars, 2005 vid 21:51

    Låter riktigt fint. Är det några Stenungsunds-surfare som ska ut på söndagen? Blåser det 5.8a eller mer så går jag ut i alla fall.
    Man är ju lite sugen på premiär turen

  • mattap

    Medlem
    31 mars, 2005 vid 07:21

    Tjena! Har försökt ta mig till Marholmen nån gång men lyckats köra fel. Svänger av 158:an mot Askimsbadet men sen hamnar jag alltid på Meros camping, och det kanske inte är helt kul tongue.gif. Ska man svänga av en tidigare avfart från 158:an eller?? Hjälp! Jag vill surfa, inte bo i husvagn utan hjul!

  • eric_t

    Medlem
    31 mars, 2005 vid 08:01

    Du ska istället svänga av vid frölunda motet och köra mot näset. Sen tror jag det är andra eller tredje vägen till vänster, där står i alla fall en campingplatsskylt. Sen är det bara att följa vägen fram tills att du kommer till campingensgrindar. Det är bara att säga att man skall ner och surfa så brukar de öppna grindarna!

  • stybbe

    Medlem
    31 mars, 2005 vid 14:12

    Borde inte Sillvik funka ganska bra på sydlig vind?

  • stewen

    Medlem
    31 mars, 2005 vid 14:14

    Nu ser tisdag riktigt lovande ut!
    Iaf på ostkusten

  • niklas_s

    Medlem
    31 mars, 2005 vid 15:03

    fan va ni tjötar bajs. följa kartor å krångla sig för å hitta halvsunkiga surfspots där ni kan gå ut och endå inte plana för att det endå aldrig blåser tillräkligt. förutom under den tiden som ni lägger på att hitta erat superkrongliga surfspot. åk till fiskebäck nu för fan. ja å keso-henke soular de spotet totalt. min morsa brukar föresten komma ner me kanelgifflar å bjuda på. å ja menar surfförhållandena e ju grymma i fiskebäck på syd.

    i fiskebäck skiner alltid so(u)len
    over and out

  • ian

    Medlem
    31 mars, 2005 vid 15:58

    wörd broder. cool.gif kunde inte sagt det bätre själv. Dessutom finns det ibland chans att man fastnar på fotografier och får hela halva postar i sin ära när man har kört i fiskebäck, fråga bara keso grin.gif

  • niklas_s

    Medlem
    31 mars, 2005 vid 20:45

    justeja. ian har vi ju som hänger runt på bryggan me. vem kan ha missat. åsså lite slalom snubbar på de. sikket gäng assoo

  • anonym-anvandare

    Medlem
    1 april, 2005 vid 05:37

    Tja
    Ja vi e ett fint gang… Ian, skaffa prylar så kan du va med å lira. Ian tog sjukt feta bilder förra gången vi rockade, not laugh.gif
    Kanelgifflarna är grymt goa efter ett fett surfpass.
    Kelso cool.gif

  • graf

    Medlem
    1 april, 2005 vid 07:32

    Ville bara namna att nord ostligt har pa Maui ocksa funkar hyffsat!!! hehehe cool.gif smile.gif cool.gif smile.gif

  • danneman

    Medlem
    1 april, 2005 vid 15:08

    Strålande sol + lite vind så dyker jag med upp. cool.gif
    om inte annat bara för å tjöta ..
    får sätta på takräcket igen känns jä.ligt gööööt grin.gif

    Ska bli nice med gifflar kanske en engångs grill och korv me´ brö.. ses på söndag.. wink.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sydlig vind på söndag/måndag i GBG

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.