Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tappad Gopro 20200209!Hittad 20200721

  • Tappad Gopro 20200209!Hittad 20200721

    Publicerad av j-s på 9 februari, 2020 vid 21:05

    Hallå på er!

    Jag lyckades med konststycket att tappa en bom monterad Gopro 4 utanför Johns Place i Apelviken idag.
    Det är/var ett fräscht UV hus sist Jag såg den, på huset sitter en dubbel led med trasigt fäste på. Mitt telefon nummer står på en blå tape på insidan och finns även på foton på minneskortet.
    Hittelön utlovas!

    MVH/// J.S.

    • Denna diskussion ändrades 4 år, 2 månader sedan av  j-s.
    • Denna diskussion ändrades 3 år, 9 månader sedan av  j-s.
    • Denna diskussion ändrades 3 år, 9 månader sedan av  j-s.
    sundheden svarade 3 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • j-s

    Medlem
    22 juli, 2020 vid 22:31

    Kameran är återfunnen efter dryga 5 månader i sanden/vattnet, av en campande löpare som sprang ett strand löp på eftermiddagen. UV huset var skapligt slitet, men det var tätt och bara att ladda den så funkade allt klockrent. Den hittades inte långt ifrån där Jag tappade den, så ge inte upp hoppet om ni tappat en kamera. Skriv telefon nummer på insidan av kamerahuset och fota nummret så det finns på minnes kortet, då finns det hopp!

    Kör hårt/// J.S.

    • Detta svar ändrades 3 år, 9 månader sedan av  j-s.
    • Detta svar ändrades 3 år, 9 månader sedan av  j-s.
  • sundheden

    Medlem
    24 juli, 2020 vid 20:12

    Ett tips till alla kan också vara att alltid låta en bild vara kvar på minnet där du har nam, telefonnummer eller/och e-mailadress och eventuellt ett meddelande till den som hittar kameran.
    Döp den till nåt som fångar uppmärksamheten hos den som kikar på minneskortet.

    00_flaskpost.jpg
    00_you-found-my_gopro.jpg

    eller nåt…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tappad Gopro 20200209!Hittad 20200721

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.