Tenerife PWA World Cup

This topic has 2 svar, 3 deltagare, and was last updated 3 weeks, 3 days sedan by  Fnassel.

• Författare
     MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Imorgon börjar Pwa World Cup i El Medano. Just nu pågår “opening” med alla idrottare som går runt i stan med music osv. Såg en live video och märkte att det kommer att vara med också svensk idrottare. Vet ni vem är med????

Bilagor:

Bilagor:
     Sundheden 
    Deltagare

Det är Gustav Häggström! =)

https://www.instagram.com/gustavhaggstrom/

Bilagor:

Bilagor:
    1 användare tackade författaren för det här inlägget.
     Fnassel 
    Deltagare

Hej, Även Viktor Börlin var med på Teneriffa. Båda svenskarna åkte tyvärr ut i första omgången. Gustav hade oturen att få sitt heat avbrutet 2 gånger innan de den tredje gången lyckades segla färdigt. synd om du frågar mig då han i mina ögon seglade klart bättre än Graham Ezzy i det första avbrutna heatet. Viktor hade oturen at möta den lokala förmågan Julian Salmonn som under det heatet gjorde en av de högsta scorerna på hela tävlingen.
    Jag hade äran att få låna ut mina Bruch Boards till Viktor under tävlingen.

Imorgon börjar Pwa World Cup i El Medano. Just nu pågår “opening” med alla idrottare som går runt i stan med music osv. Såg en live video och märkte att det kommer att vara med också svensk idrottare. Vet ni vem är med????

Bilagor:

Bilagor:
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2019 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account