Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torkelstorp idag Måndag eftermiddag?

  • Torkelstorp idag Måndag eftermiddag?

    Publicerad av mahi på 18 juli, 2011 vid 12:13

    Nån skall som skall ut i Torkelstorp idag måndag 18/7?
    Ser ut att vara seglingsbart iaf enligt DMI & Windguru.

    v-thun svarade 12 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • mes

    Medlem
    18 juli, 2011 vid 13:15

    Det skulle vara smutt med rapport om nuläget i TT eller Lejet. Det är på håret-vind—8-9 m/s på Onsala och VVK….precis för lite för 5,7… Det som drar i andra änden är familjen som ska till Liseberg (Gothia cup och firande av fotbollstjejerna=myyyycket folk)…jag vill gärna surfa och om man avstår familjeaktiviteten som dessutom innefattar en ytterligare familj på besök för en bomkörning så står man inte högt i kurs…
    Ah, var tvungen att skriva av mig lite…kom igen nu 2 m/s till är väl inte för mycket begärt!?

  • jalla

    Medlem
    18 juli, 2011 vid 14:19

    Hej Mes jag tror på proggen och åker till TT snart! har 5.4 som störst tillgängligt men öker det som det ser ut i prognosen lär det funka……

  • v-thun

    Medlem
    18 juli, 2011 vid 14:45

    ja kommer dit! men runt åtta…

  • mahi

    Medlem
    18 juli, 2011 vid 19:39

    Fin dag i TT. Kom vid strax efter 16, genommulet och en skur, sedan sprack det upp 15 min efter och blev fint igen.
    Inget pangtryck i 7.6 men helt ok cruising.

  • v-thun

    Medlem
    18 juli, 2011 vid 22:55

    Men som de drog i vid halv tio tror ja de va! 6.1:an som man knappte kunde vattenstarta med innan blev sjukt överriggad. Riktigt bra tryck i 5-10 min kanske å sen lugna de sig lite! Synd bara att de slets upp så mycket sjögräs när vinden väl tryckte på.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torkelstorp idag Måndag eftermiddag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.