Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torkelstorp imorgon, 11 m/s syd.

  • Torkelstorp imorgon, 11 m/s syd.

    Publicerad av isis på 29 oktober, 2010 vid 12:29

    11 m/s syd vid 12 imorgon. Kommer bli kanon i torkelstorp, kom ut och gör mig sällskap. 6mm dräkt och handskar så är det varmt och skönt. Körde fyra timmar igår med en 5-3 med en shorty under och frös inte för fem öre. Det e inget o spara på, kom ut och surfa innan det blir kallt på riktigt!

    jat svarade 13 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • jat

    Medlem
    29 oktober, 2010 vid 13:56

    kommer.
    drar med en sprillans ny gopro kamera som måste testas
    5/3 mm neopren here we come.

  • isis

    Medlem
    29 oktober, 2010 vid 15:48

    Härligt, då blir vi iaf. tre. Vi kommer vara där vid elva-tolv imorgon, lite gött bakfull sådär.

  • kleverboi

    Medlem
    29 oktober, 2010 vid 16:43

    Jag kanske dyker upp en sväng oxå…

  • isis

    Medlem
    30 oktober, 2010 vid 09:02

    Ser inge bra ut på prognosen nu.. Kommer någon försöka? 8 m/s och mojjnande.

  • jalla

    Medlem
    30 oktober, 2010 vid 11:49

    Det va ju riktigt gôtt i Torkel, SOL 5.5-6.5 körde dom flesta. Minst 20 surfare och lika många kitare. Riktigt trevligt för att vara så sent på året 🙂

  • isis

    Medlem
    30 oktober, 2010 vid 13:35

    Ah, det blev ju riktigt fint faktiskt, och ökande mot slutet. Tyvärr dängde jag masten i nosen och var tvungen att åka hem. Blir till att plasta ikväll, eller iaf slipa och gräva. Tur att det inte ska blåsa imorgon 😉

  • backatorp

    Medlem
    30 oktober, 2010 vid 15:16

    Riktigt bra dag. När solen sken och det var maxdrag i 6,2:an kändes det som en bra augustidag 🙂

  • jat

    Medlem
    30 oktober, 2010 vid 18:07

    Och 5/3 vätdräckt räckte!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torkelstorp imorgon, 11 m/s syd.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.