Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Trasig Depowerlina till Naish Torch 2010

  • Trasig Depowerlina till Naish Torch 2010

    Publicerad av axelh på 22 maj, 2014 vid 15:51

    Tja! min depowerlina, den korta vita (känns mer som ett rep än en vanlig lina) som man drar i depowern i som sitter från typ chickenloopen, igenom bomen och till mittlinorna… Ja ni som har Naish Torch 2010 borde veta…

    Den gick iallafall av idag. Någon som har bytt en sån eller? den ser ut att vara splitsad in i chickenloopen.

    kan man köpa en ny sån eller?

    Måste laga den fort så ja kan köra snart!

    axelh svarade 9 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • pelle-surf

    Medlem
    22 maj, 2014 vid 16:45

    Är nog denna du menar väl http://www.fahlensurf.se/v4/product_info.php?products_id=853
    Jag bytte på min bom i höstas och det var inte så svårt, jag har iof universalbom men linan är nog densamma på båda. Kolla även slitaget på flagglinan när du ändå håller på, om du nu använder den.
    Naish bommarna sliter väldigt på linorna, så jag fasade kanterna runt hålet i bommen ganska mycket och det har hjälpt, körde av silverlinan på mindre ett halvår efter byte tidigare, innan fasningen.

  • axelh

    Medlem
    22 maj, 2014 vid 17:01

    Exakt den ja! Som tur är verkar ja behöva den som heter shift och som fanns i lager.

    Aa fasa av de lite kanske vore smart!

    Tack för hjälpen!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Trasig Depowerlina till Naish Torch 2010

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.