Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Uppgradering Surfzone.se

  • steffo

    Medlem
    5 november, 2012 vid 21:12

    @WakeNils 702624 wrote:

    fixa embed-funktionen!!

    Embed ska fungera sedan igår.

  • deaz

    Medlem
    6 november, 2012 vid 12:10

    det är kul att klaga.. men köp&sälj suger som det är nu, för krångligt

  • challgren

    Medlem
    6 november, 2012 vid 13:31

    @deaz 702735 wrote:

    det är kul att klaga.. men köp&sälj suger som det är nu, för krångligt

    Skriv gärna vad som är krångligt. Krångligt för vissa är enkelt för andra :smirk:

  • regfellow

    Medlem
    7 november, 2012 vid 21:09

    Meny funkar fint i iPad på första sidan men när man är på sektionerna så stängs de innan man hinner välja submenyerna.

  • farbrorfraz

    Medlem
    8 november, 2012 vid 00:31

    Oj. Jag tror jag gillar det… snart ialla fall kanske.

    Men, när man (tillslut) hittat till nya inlägg, är dom JÄTTESTORA. Det får plats typ 5 trådar på skärmen. Kan inte dessa minska lite i storlek, borde kunna komprimeras en del..

    Jag hade gärna sett en snabblänk/genväg direkt till nya inlägg. Det är ändå forumet som är grejen (eller?)

  • challgren

    Medlem
    8 november, 2012 vid 06:23

    @FarbrorFräz 702916 wrote:

    Oj. Jag tror jag gillar det… snart ialla fall kanske.

    Men, när man (tillslut) hittat till nya inlägg, är dom JÄTTESTORA. Det får plats typ 5 trådar på skärmen. Kan inte dessa minska lite i storlek, borde kunna komprimeras en del..

    Jag hade gärna sett en snabblänk/genväg direkt till nya inlägg. Det är ändå forumet som är grejen (eller?)

    Du menar en länk till nya inlägg från Startsidan? (Den finns annars i menyraden under Forum/Vad är nytt?)

    /Christian

  • farbrorfraz

    Medlem
    8 november, 2012 vid 11:01

    @challgren 702922 wrote:

    Du menar en länk till nya inlägg från Startsidan? (Den finns annars i menyraden under Forum/Vad är nytt?)

    /Christian

    Precis så. Jag vet att det finns i menyn, är bara lite lat… 🙂 Finns det inte plats bland alla fina artiklar och videos, må så vara.

    Jag såg just en sak, ang mitt tidigare gnäll på att nya trådar är så stora i listan… trots deras storlek, verkar det inte finnas plats att visa all text, t.ex vilken konf trådarna tillhör. man ser bara “forum: konfen” resten fick inte plats i Div;en..

    Ooohh och en annan sak. När man postar nytt på Kiteforum, är det en ruta som automatiskt är ikryssad som säger:

    “Notify me when a reply is posted”

    Alltså en attematisk prenumeration. går detta att ordna här? 🙂

  • challgren

    Medlem
    8 november, 2012 vid 11:34

    @FarbrorFräz 702942 wrote:

    Precis så. Jag vet att det finns i menyn, är bara lite lat… 🙂 Finns det inte plats bland alla fina artiklar och videos, må så vara.

    Jag såg just en sak, ang mitt tidigare gnäll på att nya trådar är så stora i listan… trots deras storlek, verkar det inte finnas plats att visa all text, t.ex vilken konf trådarna tillhör. man ser bara “forum: konfen” resten fick inte plats i Div;en..

    Ooohh och en annan sak. När man postar nytt på Kiteforum, är det en ruta som automatiskt är ikryssad som säger:

    “Notify me when a reply is posted”

    Alltså en attematisk prenumeration. går detta att ordna här? 🙂

    Kan se om jag kan få in nya inlägg någonstans på startsidan. Inte så hög prio på det nu tyvärr…

    Automatiskt prenumeration kan du få här men du måste välja “Gå till avancerad” under snabbsvarrutan.

    /CH

  • mericsson

    Medlem
    10 november, 2012 vid 23:32

    Är det bara jag, eller ser man inte längre vilka trådar som har nya inlägg i forumet?
    Trodde att grå ikon betyder läst, men även en del lästa trådar har orange…

  • solomin

    Medlem
    11 november, 2012 vid 08:55

    Nya köp & sälj blev sådär, verkar inte gå att lista alla Kitesurfing grejer som är till salu t.ex.

  • challgren

    Medlem
    11 november, 2012 vid 17:36

    @acemattias 702437 wrote:

    Rykteskraft låter inte speciellt surfigt, hoppas brädbakgrunden kommer tillbaka nu när jag äntligen börjat vänja mig vid den 😉

    Aloha istället för rykteskraft nu. Och bakgrunden är lite bättre nu va? 😉

  • acemattias

    Medlem
    13 november, 2012 vid 19:49

    @challgren 703125 wrote:

    Aloha istället för rykteskraft nu. Och bakgrunden är lite bättre nu va? 😉

    Absoult godkänt:smile:

  • wakenils

    Medlem
    29 november, 2012 vid 20:49

    @Steffo 702696 wrote:

    Embed ska fungera sedan igår.

    man kan inte maximera filmer och klipp i gamla trådar verkar inte bli embeddade längre

  • wakenils

    Medlem
    19 mars, 2013 vid 17:59

    måste kräkas lite över uppgraderingen!
    knapparna för att citera och redigera inlägg döljs av lagret för sidnumering, sjukt störande
    i mobilvarianten saknas länkar för navigering, t.ex upp till konfen när man är inne i en tråd

  • pepa

    Medlem
    20 mars, 2013 vid 08:49

    ^^ Vad Nils sa.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Uppgradering Surfzone.se

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.