Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Upphittad vindsurfing bräda i Björlanda!

  • Upphittad vindsurfing bräda i Björlanda!

    Publicerad av johnjrambo på 10 augusti, 2013 vid 07:45

    Tjena!
    Hittade igår en bräda i Björlanda kile.
    Någon som känner att dem glömt något?

    Har låst in denna skönhet i säkert förvar tills vidare.

    Återfås mot en grym beskrivning!
    Mvh John-j Rambo.
    Tel: 0737 17 85 03

    johnjrambo svarade 10 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • johnjrambo

    Medlem
    14 augusti, 2013 vid 18:22

    Jävligt märkligt att ingen saknar denna bräda?
    Scrollade bakåt i tiden lite och såg att någon annan redan gjort en post om denna bräda.
    Den har legat där ett tag kan man säga..haha.
    Har frågat lite olika folk i Beerlanda om dem vet någon, eller hört någon som saknar en bräda men nix.

    Aja hur som, jag har fortfarande kvar brädan, så om du som är ägare till brädan läser detta, hör gärna av dig oavsett om du vill ha den tillbaka eller ej.

    0737 17 85 03 // Rambo

  • surfen

    Medlem
    15 augusti, 2013 vid 08:02

    Det kan väl inte vara min som slet sig för ett par år sedan? En Exocet X-Wave 83 liter, som fick nog av min framfart på öland, en jäkla skön bräda på vattnet som bara försvann och fick säkert en ny ägare någonstans utmed kusten.
    Kan nog inte vara den? Men man undrar vart den tog vägen, den som fiskade upp den kan behålla brädan, men skulle vara kul å veta om den finns kvar någonstans!

    /surfen

  • johnjrambo

    Medlem
    1 september, 2013 vid 11:44

    Tjena! hehe, nej det är ej den.
    Men håller med, hade vart kul o veta om det är någon dude som åker på den, kanske till o med åkt på samma spot sig dig, vem vet? 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Upphittad vindsurfing bräda i Björlanda!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.