Uppsala-rapport torsdag 14/6!

This topic has 19 svar, 8 deltagare, and was last updated 12 years, 5 months sedan by  OzMan.

• Författare
     gifvars 
    Deltagare

@OzMan 391054 wrote:

För att inte missa bra dagar, kanske vi kan ha en liten sms lista på klubben? Eftersom surfnet nu kostar pengar, kan man lika gärna bara sms:a sina polare direkt. Någon som har allas telefonnr. kanske kan skicka ut dom? Jag har bara några stycken själv.

Jag missade tyvärr den episka torsdagen (??) pga Finlandsresa.

Jag skulle nog ändå föreslå surfnet.se. 😉
    surfnet.se kostar egentligen inget, operatörerna tar dock betalt av mig för att skicka ut precis som om jag vore en mobiltelefonkund. Om någon av er vill skicka till 8 stycken polare kommer det att bli samma kostnad totalt men den som skickar kommer att få betala 8 x operatörkostnaden!
    surfnet.se vänder på betalningsmodellen så den som får sms’et betalar. Känns bättre i kroppen liksom.
    Dessutom slipper alla administrationen av mobilnummerlistan.

Om pengen är viktig så går det oxå att skicka in email och ta emot email via surfnet.se men det kräver ju en email-mobil och, i de flesta fall, att man pollar sin maillåda. Men då kostar bara trafiken för emailet vilket är försumbart hos de flesta operatörer idag, tror jag.
    mlu är taggen/gruppen för Er!

Mvh,

-JG

poppo 
    Deltagare

jaså mottagaren betalar, då vill man ju inte vara med i samma surfnet-grupp som “surfen”… haha! 😉

gifvars 
    Deltagare

@poppo 391097 wrote:

jaså mottagaren betalar, då vill man ju inte vara med i samma surfnet-grupp som “surfen”… haha! 😉

Exakt, men har han stukat sms-tummen? 🙂

-JG

poppo 
    Deltagare

@OzMan 391054 wrote:

Jag missade tyvärr den episka torsdagen (??) pga Finlandsresa.

du kan stryka frågetecknen OzMan! Thommes filmsnutt gör inte dagen rättvisa (men det var kul att se!) – Det var faktiskt en klassiker, om än “bara” under tre-fyra timmar…

OzMan 
    Deltagare

Du verkade ovanligt klippskt i snutten Poppo! Jag förstår att Thomme filmade med dold kamera 😉

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2019 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account