Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Vad fan ska vi göra nu då?

• johanc

Medlem
    9 juni, 2007 vid 12:34

Tips från haga i förrgår: Rigga det nya seglet.. Rigga om.. dra i alla tåtar i varierande grad för att se vad som händer. Bada med dottern. Finrigga lite. Ge sig ut och guppa lite i frånlandsvinden och slipa av fenan lite. Gå upp. Låna klubbens Easyrider med kortare fena och mer volym. Guppa. Halvplana i 50m i en by. Titta på tärnorna som flyger förbi och fiskar. Gå upp. Dricka kaffe. Hjälpa ett par nybörjare att rigga sina segel för första gången. Sola. Bada med dottern. Hjälpa nybörjarna att montera fenan på sin 97-liters vågbräda utan att slita ut fenboxen. Önska lycka till. Rigga ned. Åka hem….

Och lik förbannat var det mycket bättre än att t.ex jobba.. 🙂

MVH

JohanC

• Oregistrerad

Gäst
    9 juni, 2007 vid 17:24

@JohanC 389244 wrote:

Och lik förbannat var det mycket bättre än att t.ex jobba.. 🙂

MVH

JohanC

Johan de e mycke bättre att vara på haga när det blåser ( läs Flygar helgen ) och jobba nu!

Nu ska jag på grillfesten på Alnäs
    Ha de
    Thomme.

• johanc

Medlem
    9 juni, 2007 vid 17:39

Jaja, vrid om kniven bara… Men mitt Saber såg finfint ut på min mast iaf…

Vi ses!

JohanC

• davo

Medlem
    9 juni, 2007 vid 17:56

Ja…med nyligen brusten lårmuskel blir det fan inget surf för min del…rehab o bärs o jobb istället.
    Fan ta fotboll.
    /D

• getwet

Medlem
    18 juni, 2007 vid 17:05

Kanske vi ska roa oss med detta pa stranden nar det inte blaser…….kunde bara inte lata bli och visa er denna snutt! Nasta speedtavling som det inte blaser ar denna gren given!

http://www.kossan.se/roliga-filmer/faangar_fiskmaas.htm

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Vad fan ska vi göra nu då?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.