Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing vad gäller 2005…

  • dr-masse

    Medlem
    17 maj, 2005 vid 11:37

    Som om mina råd skulle leda rätt i pryldjungelns mörkaste stigar… 🙂

    Men en krönika, som hämningslöst kåserar över de senaste pryltrenderna (och inte utan visst övermod spanar in mot, låt oss säga, 2008 års grejor lär komma med) skall det nog kunna knepas ihop.

    Men nu måste jag jobba. För att få råd med nya prylar, ah!

    Pryla På!

  • pajas

    Medlem
    17 maj, 2005 vid 11:43

    jag står mitt i köpaprylar träsket just nu …. gjort en liten fåpengartillsurfprylar manöver
    en liten omständig men rätt bra manöver….iofs så tar den typ 3 år att genomföra så minutiös planering krävs

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 maj, 2005 vid 12:10

    då har du 1,5 år kvar till inköpet så 2008 modellerna/trenderna borde ju bli intressanta för dig. Spännande att höra Dr M’s analys

  • pajas

    Medlem
    17 maj, 2005 vid 12:28

    manövern är nästan genomförd så inom 2 månader lär jag ha råd med iaf en slalombräda och 1 ny rigg
    lutar åt Tabou
    rigg valet är svårare
    har HOT segel nu men jag har alltid gillat Tushinghams dödskalle logga så jag kanske sviker HOT
    fast jag kanske bara är hjärntvättad av Peter Hart efter att ha läst windsurf i minst 10 år

  • klang

    Medlem
    17 maj, 2005 vid 12:28

    Dessutom, kan man lita helt på de olika recentionerna man får från t.ex. tidningen WindSurf, tycker att de ibland verkar lite PRO vissa brands. Stämmer?

    /R

  • pajas

    Medlem
    17 maj, 2005 vid 12:46

    nä man ska nog inte lita helt på tester …. men konstigt nog ser dom brädor som får bra betyg alltid häftigare ut
    Minns när man bytte ut sin Elecric rock mot en Fanatic JAG då kände man sig iaf snabb ut på stranden
    kompleterade senare med 2 sailworks race riggar och selectfenor …. men svårt att veta om det gick så mycket snabbare

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing vad gäller 2005…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.